Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
30-05-2005 kl. 14:31
hejsa jeg kan se at du er på udkig efter en seat. men hvad for en er du lige helt ude efter en benzin eller en disel det er fordi jeg har selv haft seat i 5 år og kan sagtens anbefale de biler men har kun selv haft benzin. jeg har en til salg lige nu på bilbasen det er en seat teledo 2,0 16v med 150hk og slap bare af den er ikke dyr i forsikring for det er ikke en gt eller en gti.den eneste grund til at vi vil af med den er fordi vi skal have en ny som ikke har så mange hk for vi kan ikke bruge det til noget da vi har børn men en total fed bil men du kan da gå ind og kigge på den og se om det måske var noget den er lilla og ja bare det at den har 150hk så kan man ikke overse den griner.den er total hurtig og samtidig skide smart der er også billeder af den så kan du jo selv bedømme. den eneste grund til at jeg kan sige at den ikke er dyr i forsikring er at vi selv var ved at købe en seat i disel men fik af vide at det var noget lort men den kostede det samme i forsikring som den vi har nu og det blev vi lidt overrasket over da det er en bil med mange hk
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
30-05-2005 kl. 14:59
Jeg har læst op til flere gange at Seat er et ret godt alternetiv til VW,fordi du kan få dem noget billigere end VW. Jeg synes personligt at det er en flot vogn. Kvaliteten er vist også ganske fin. Så der bør ikke være nogle problemer.
MHT motorvalg er det er smagssag. kommer vel også and på dit kørselsbehov.
MHT motorvalg er det er smagssag. kommer vel også and på dit kørselsbehov.