Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
25-12-2010 kl. 12:12
Det ændrer jo ikke på at det krævede FDM på banen for at få det løst!
Generelt: lad være med at købe biler i den prisklasse hos forhandlere!! Det siger sig selv at avancen er minimal så hvis noget går galt i handlen har de intet at handle med! Dvs der er stor risiko for at du får problemer uanset at du har købeloven på din side. Find en sådan bil privat og allièr dig med en bilkyndig - så får du mere for pengene og i praksis den samme garanti.
Generelt: lad være med at købe biler i den prisklasse hos forhandlere!! Det siger sig selv at avancen er minimal så hvis noget går galt i handlen har de intet at handle med! Dvs der er stor risiko for at du får problemer uanset at du har købeloven på din side. Find en sådan bil privat og allièr dig med en bilkyndig - så får du mere for pengene og i praksis den samme garanti.
Dette indlæg blev 25-12-2010 12:15 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
25-12-2010 kl. 13:18
Helt sikkert en nederen historie. Jeg har engang kørt en sag mod Ford omkring tilbagekøb af en fabriksny fiesta, som jeg kun havde kørt 1500 i, hvoraf de 1000 var prøveture medmekanikeren. Det kostede mig 15000, hvilket FDM mente var rimeligt. Så....