Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
02-12-2010 kl. 21:28
Jeg har selv haft 3 mitsubishi`er hvoraf den ene var en 99`er Carisma GDI.
Dejlig bil der er meget undervurderet i Danmark.
Jeg havde ikke de store problemer med motoren og solgte den da den havde kørt 340000 km.
Men dem der kørte meget bykørsel oplevede at motoren vil kokse lidt pga den magre blanding.
Check at motoren går rent og tager gassen uden at gå istå.
Check også for ventilklapren og andre mystiske lyde. Lyder den godt, så er der ikke noget at betænke sig på.
Dejlig bil der er meget undervurderet i Danmark.
Jeg havde ikke de store problemer med motoren og solgte den da den havde kørt 340000 km.
Men dem der kørte meget bykørsel oplevede at motoren vil kokse lidt pga den magre blanding.
Check at motoren går rent og tager gassen uden at gå istå.
Check også for ventilklapren og andre mystiske lyde. Lyder den godt, så er der ikke noget at betænke sig på.
Ferdinand .
bruger siden
15-01-2006
10-12-2010 kl. 09:37
Nemmere kan det ikke siges - alt for meget bøvl - rensning af indsugning koster spidsen... Vælg en 1.6 istedet eller en gammel 1.8'er - sædebetræk har det med at blive hurtigt træt at se på og sædekomforten er heller ikke den bedste - bilen som helhed kører fint - men jævnt kedelige køreegenskaber.
Skal det være Carisma - så vælg hatchback og prøv evt. om du kan finde en af de sidste!
Skal det være Carisma - så vælg hatchback og prøv evt. om du kan finde en af de sidste!