Bilbasen Forum
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
15-10-2010 kl. 21:27
Hvad mener du med "endnu eet" ??
Hvorfor kører du bilen til et Alfa-værksted når du kender en "veteranekspert" ??
Hvem kan vurdere hvornår bilen er "justeret ind" ??
Jeg syntes ikke, ud fra det du skriver, at det er fair at advare mod Alfaværkstedet.
H P
bruger siden
06-01-2004
15-10-2010 kl. 22:54
For det første, så er jeg ikke "Harm"
for det andet, så går jeg ud fra at du ikke kender " c schmuda " bedre end jeg gør, er du iøvrigt sikker på at det er en "ham" ??? :-)
På baggrund af ovennævnte, så ved du ikke en pind om baggrunden for indlægget, du gætter jo bare.
Jeg spørger dog ind til indlægget, hvilket du elegant undlader, du arbejder måske for en konkurrent ?
Een ting er vi dog enige om, det skader ikke at se sig for.
Hvorfor kører manden (eller kvinden) til Alfa med en Triumph ??
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
16-10-2010 kl. 01:52
Om det er en mand eller kvinde er jo ligegyldigt!!
Det triste ved indlægget er, at når et værksted ikke viser at de er et seriøst professionelt værksted. Når man har en ca-pris på ca 10.000 kr efter 2 uger på værkstedet, og prisen lige pludselig ender på over det dobbelte. Det er noget svineri. Så burde de have kontaktet ejeren og fortalt at de slet ikke kan holde sig inden for den pris som først aftalt. Så kan ejeren selv vurdere om han er villig til at ofre de mange ekstra penge.
Tænk hvis man gjorde det omvendte, når man have sin bil på værksted.
Får en regning på 10.000, men siger at jeg vil kun betale det halve... den går jo bare ikke...
Nej, der må værkstedet vise at de er værd at stole på. Loyale kunder er trods alt nummer 1.