Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
27-03-2005 kl. 21:00
Hej Søren - da du skal betale lev.omk.kan jeg udlede at du har set bilen hos en forhandler.Hvorfor ikke spørge ham om de ting du er tvivl om - det er vel en del af det du betaler ham for.Alternativt kig på en tilsvarende bil på Bilbasen og kig så under STAMDATA.Ring herefter til dit forsikringsselskab - det er helt enkelt!!! Mvh/KONP
Jakob Eibye
bruger siden
24-06-2004
28-03-2005 kl. 11:20
Hej "Bilkøber",
En lille bemærkning til dit køb! Du skal tjekke den grundigt for rust især i bagklap, skærmkanter og ved forruden, da disse er ømme steder. Jeg ville personligt gå efter en 1.8 motor i stedet for den har servostyring som standard. Det bliver du glad for i længden. Prisen er i den høje ende, måske den kan presses lidt??? Har den 1.4 du har kig på 5 gear??? mvh. Jakob.
En lille bemærkning til dit køb! Du skal tjekke den grundigt for rust især i bagklap, skærmkanter og ved forruden, da disse er ømme steder. Jeg ville personligt gå efter en 1.8 motor i stedet for den har servostyring som standard. Det bliver du glad for i længden. Prisen er i den høje ende, måske den kan presses lidt??? Har den 1.4 du har kig på 5 gear??? mvh. Jakob.