Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Kristian Petersen

Kristian Petersen
bruger siden
24-03-2006

07-10-2010 kl. 09:03

Har lige besigtiget en 4 år gammel S-MAX, da én kollega overvejede at købe den af en anden kollega. Meget overraskende (eller måske ikke?!?) havde den ret fremskreden rust i en fordør samt i en bagskærmkant!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Almskou

Martin Almskou
bruger siden
14-01-2006

07-10-2010 kl. 12:47

Jeg har en mondeo fra '99 som der ikke er noget betydelig rust i. Men det kommer jo også an på om man selv har fået en undervognbehandling. Jeg har engang ladet mig fortælle at ALLE nye biler burde få foretaget en undervognbehandling for at være sikker på der ikke kommer rust. Og ja Ford ruster.... lige som alle andre biler! Og ja Ford har været nogle fjolser til at klare problemet og synes, åbenbart, det er billigere at skifter døre.

René Valin

René Valin
bruger siden
01-02-2004

07-10-2010 kl. 16:31

Og jeg går ud fra at Ib S har de nødvendige dokumenter der beviser at hans påstand er korrekt. Vi har en 5 år gammel mondeo der har rundet 212000 km og den har ikke så meget som en eneste rust plet.... Biler ruster når ejerne er ligeglad med dem... Pas på din bil så passer den på dig, som man siger.

Bo Jensen

Bo Jensen
bruger siden
06-01-2004

04-08-2011 kl. 23:29

Mine forældre kør i en 2007 mondeo som de har haft fra ny, undervognsbehandlet 2 gange, hånd vasket hver 14 dag, 60000 km som ruster i sealing i hjelmen og mellem bagrude og midterste stoplygte i bagklappen... ikke pisse godt. Ford vil ikke hjælpe med det i bagklappen... det er meget skuffende.