Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

05-10-2010 kl. 20:01

Ja kender det godt. Tit og ofte drejer det sig om at de evt. ikke vil vise at modellen er det man kalder en gammel model, og sikkert koster hvad de nye modeller kan fås til. Eller også ser den ikke så godt ud. De regner jo altid med at den sidste klovn/idiot ikke er født endnu. Men er utroligt at de gør det. Så eks vis på en C-max van ghia fra 07, aldrig om der kom et billed på, men jeg tror det er fordi det er en gl model. Og så vil de helst ha folk ud og se på den, og derigennem tror de at de kan snakke sig til at man køber skidtet.. Ser også tit privat annoncer på biler, hvor jeg kan se at det som sådan ikke er privat....Jamen de prøver jo til. For dem er det cool cash og intet andet. Skide være med at de tager nogen i røven, bare de får solgt. Sådan er nogle af dem.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

05-10-2010 kl. 20:31

Som denne forhandler.

Haderslev Undervognscenter
Seggelund Hovedvej 50, 6070 Christiansfeld

Forsøger at sælge den som privat, men da jeg kom dertil var den gennem forhandleren, og så oplyser de totalt forkerte informationer om køretøjet, alt for at få folk lokket ud til adressen.

http://www.dba.dk/hyundai-accent-15-gls-5-doers/id-68961841/

Jeg har lige stået og kigget på bilen og vælger på baggrund af hvad jeg ser i forhold til hvad jeg fik at vide at droppe handlen. Det var konstant løgn fra dem.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

05-10-2010 kl. 20:46

Og ja jeg formulere mig vist tit og ofte lidt stærkt, vil nogen sige.....Men har erfaret, at når man påpeger ting og sager om svindel plat og snyd, og forhandlere der også forsøger at sælge gennem disse forums...og ja bare det at man tillader sig at kritisere omkring etik og moral, så får man nogle negative tilkendegivelser fra folk der sidder her på de 2 forums. Jeg som sådan er kold over for disse typer, for jeg ved at dem der ikke kan tåle det, er tit og ofte sælgere og forhandler, som sidder herinde. Men er da glad for, som jeg kan se, at andre har bemærket de samme ting.

Mvh

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

05-10-2010 kl. 20:54

Jamen du kan også have ret i det du siger. Der kan jo være mange grunde til at det er sådan. Vi opfatter selvfølgelig tingene forskelligt, men yes den kan være ved maler eller andet....

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

06-10-2010 kl. 00:09

Forhandlere og private der sætter deres bil her på basen til salg uden billede, gør det kun mere besværligt for dem selv at sælge bilen. De spænder jo kun ben for dem selv. Så det må de jo sådan set selv om.

Personligt bruger jeg ikke meget tid på de billedeløse annoncer, da et billede altså siger mere end 1000 ord.

Jeg kan måske undre mig lidt over at folk er villige til at ofre penge på en annonce hvor de ikke sætter billede på. Det bliver da dyrere i længden og meget mere besværligt.

Som en anden også har nævnt er der en del tilfælde hvor bilen er under klargøring, hvorfor der ikke er taget billeder endnu.

De gange jeg har haft en bil til salg herinde har jeg da sørget for max antal billeder af god kvalitet. Det er altså bedste løsning.