Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

24-09-2010 kl. 09:54

Hej Linda.

Ærgelig sag, og meget fusterende ,kan jeg tænke mig.

Det viser at man skal se sig for, jeg kan ikke lade være med at undre mig over at du købte bilen uden at tjekke om al "udstyret" var i bilen, men det har du jo nok lært nu

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

24-09-2010 kl. 22:59

Jeg har nogle bekendte der har været ude for lignende sag, bare hos en anden aut forhandler. De fik dog noget kompensation fra forhandler da udstyret på bilen ikke var hel på højde med det der stod i annoncen.

Men det er rigtigt at annoncen skal leve op til bilen mht udstyr.

Men som det også er skrevet tidligere. Så check det ordentligt igennem INDEN man skriver under. Så kan man spare sig selv for en del besvær.

Profil slettet

Profil slettet

25-09-2010 kl. 08:32

Jeg havde solgt min bil til dem tilbage i 1998 og der ville de også tage røven på mig, de solgte min bil videre til en på Fyn før handlen var i huset og ville have at jeg skulle betale for transporten af bilen til Fyn.

Jeg nægtede da jeg stadigvæk havde reg.attesten og jeg fik da også alle mine penge ifølge slutseddelen. Men jeg vil ikke anbefale nogle at handle med dem, længere er den ikke.

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

25-09-2010 kl. 17:14

Denne debat er allerede nr 4 på listen når du googler Amager Billand, så "google is your friend"...

Profil slettet

Profil slettet

19-05-2011 kl. 19:09

Hvad er man så ???? når man handler bil et sted man ved er dybt useriøse ???