Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

05-03-2011 kl. 02:52

Det er typisk med elektriske fejl. De kan kun spores når de er der. Det siger da sig selv, at det ikke er noget mekanisk, i dit tilfælde. Har selv en af slagsen i 5 år nu. Aldrig nogen problemer. Men hvor der er elektricitet, opstår der somme tider løse forbindelser og krybestrøm. Som kan være meget vanskelige at lokaliserer. Ellers en super bil, i alle hensener. jeg kørte endda næsten 70.000 km på standard dækkene !!! Med 3500 kg trailer meget af tiden. Og klarer i snit 10 km på litteren, med trailer og gravemaskine på.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Thomas Grosen

Thomas Grosen
bruger siden
07-11-2013

14-09-2014 kl. 18:30

Ole Puggaard

bruger siden
03-01-2007

skrev:
Hej Allan... Ved godt det er noget længe siden du har oprettet indlægget, men har du stadig bilen er jeg ret sikker på at jeg kan hjælpe dig med dit problem. Jeg laver Ssangyong dagligt og modtager biler fra rundt om i landet hvor andre har opgivet at finde fejlen. Det ville hjælpe lidt hvis du fortalte lidt om din bil og dens udstyr. Tænker på om den er med 4H og 4L, original fartpilot eller uoriginal eller slet ingen fartpilot, hvilke slags hjul du kører på og størrelse... Ssangyong rexton er ret simpel opbygget med deres 4hjulstræk... Især din hvis den er med vakuumstyret 4hjulstræk

Thomas Grosen

Thomas Grosen
bruger siden
07-11-2013

14-09-2014 kl. 18:34

Ole Puggaard

bruger siden
03-01-2007

skrev:
Hej Allan... Ved godt det er noget længe siden du har oprettet indlægget, men har du stadig bilen er jeg ret sikker på at jeg kan hjælpe dig med dit problem. Jeg laver Ssangyong dagligt og modtager biler fra rundt om i landet hvor andre har opgivet at finde fejlen. Det ville hjælpe lidt hvis du fortalte lidt om din bil og dens udstyr. Tænker på om den er med 4H og 4L, original fartpilot eller uoriginal eller slet ingen fartpilot, hvilke slags hjul du kører på og størrelse... Ssangyong rexton er ret simpel opbygget med deres 4hjulstræk... Især din hvis den er med vakuumstyret 4hjulstræk :)

Hej ole

Jeg har en Rexton 2,7 der pludselig ikke vil skifte gear mere, det er en 5 trins autogearkasse. Kan du hjælpe.
Den har haft lift rungen som om en træk aksel er slidt og jeg har ikke haft tid til at kikke på det. Det skal der også kikkes på.
Hvor i landet er du fra.