Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

20-09-2010 kl. 10:51

Det korte svar er : NEJ, min erfaring siger dog af bilpriser er mere præcis.
Et computerpogram kan give dig en INDTKATION af hvad du kan forvente at få for din bil, men det er i sidste ende køberen der bestemmer hvad du får.
Især specialbiler og gamle biler kan du ikke regne med, det er bedre at gå herind på bilbasen og se hvad tilsvarende biler koster.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

20-09-2010 kl. 18:52

Den eneste måde at finde prisniveauet på er ved at finde tilsvarende biler til salg på Bilbasen. Bilpriser.dk vil nogle gange være ok, andre gange ikke.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

20-09-2010 kl. 19:04

Ja nøj hvor det går. tag nu eks. Ford C-max til salg her på bilbasen. En 109hk Tdci trend collection. En meget lidt brugt demo fra 2010 pris 239.000 og en ny 300.000.

Jeg vil tro at hvis jeg vil ha den nye til 300, kan jeg sikkert få 140 for min gamle, som jeg ellers kun kan få små 90 for i byttehandel. Jeg ved også at disse C-max 109Hk kan handels til 244 hvis man er dygtig og uden at vrikke med ørerne 259. Så visse forhandlere bruger altså den metode, at ta godt og vel overpris for bilen, så har de jo en masse at give til evt. byttebil, og så vil folk jo tro de har gjort en god handel.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

22-09-2010 kl. 00:03

Hej carsten.

Jo det er meget nemmere ikke og stå med bytte bil, men undersøg markedet for den bil du ønsker og ring lidt rundt. Nogle forhandlere er villige til at gå langt ned og andre ikke. Men du nævner vist ikke hvad det er for en bil du kigger efter. Men jeg syns du skal nævne her i forum hvilken bil det handler om, mærke evt årgang eller model, ny eller lidt brugt mv. Ikke at jeg kan love dig et rigtig godt tilbud, men der sidder mange herinde, med stor viden om hvor man finder det bedste tilbud, men også nogle der ved hvor de store rabatter gives og af hvilke forhandlere.

Mvh