Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

14-09-2010 kl. 12:59

Alle er fine biler og opfylder umiddelbart dine behov. Jeg synes du skal købe den bil du bedst kan lide! Det er dig som skal opholde dig måske 3-400 timer i den årligt.

Lad være med at gå op i om den kører 25 km/l eller 30 km/l! Vi taler ca 1000 kr om året i forskel på brændstof på en bil som nok vil koste dig 55-65.000 at eje årligt! Pebernødder!

Audi og VW vil sikert være dyrest at eje alt inklusiv, men det må du jo så måle imod hvor du finder den størst glæde.

PS Polo'en kan sikkert først leveres til jul, og A1'erne kommer der heller ikke mange af til landet i starten.

Dette indlæg blev 14-09-2010 13:00 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

14-09-2010 kl. 22:30

Audi A1 hvis følelserne skal tale...den er smuk skulle næsten ikke tro den var fra Audi...

Polo hvis fornuften vinder, den kører altså fint....men er super konservativ at se på.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

15-09-2010 kl. 05:44

Hej Michael.
Hvis jeg var dig, ville jeg nok vælge Audi A1.
Det at være en af de første der har en helt ny bilmodel, må da være fedt.
Motormæssigt kan du roligt vælge diesel, det er vrøvl at dieselmotore ikke har det godt med korte ture( det hører fortiden til) men de skal have lidt gas ind i mellem.
Gensalgsverdien på en A1 tror jeg ikke du skal være bange forprøv blot at se hvad en 10 år gammel A2 koster.
Held og lykke med valget.

Profil slettet

Profil slettet

18-12-2010 kl. 00:06

Det er en møgspand... Min holdte ca. 12.000 km før motoren gav op ... En latterlig lille overvurderet Toyota... Toyota var engang kvalitet ... Det er det slet ikke mere ...