Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
15-09-2010 kl. 08:45
Nu kører jeg ikke Hyundai og kommer heller ikke til det. Men forhold dig dog til garantien. Du har tidligere ævlet om et dørhåndtag der var gået i stykker. Det fik du skiftet på kulance. Hvad er din forventning... Yder du selv længere garanti på dit eget arbejde end du har lovet ...
PS. overfladerust kan jo skyldes små stenslag mv. og det skal en bilfabrik vel ikke dække ...
Vi er tilbage ved småligheden ... PS... der er Zink opkog på min Audi .. det vil de heller ikke betale efter garantien .. og ærlig talt .. Det kan jeg sg egentlig godt forstå ... Hvornår skal de stoppe????
PS. overfladerust kan jo skyldes små stenslag mv. og det skal en bilfabrik vel ikke dække ...
Vi er tilbage ved småligheden ... PS... der er Zink opkog på min Audi .. det vil de heller ikke betale efter garantien .. og ærlig talt .. Det kan jeg sg egentlig godt forstå ... Hvornår skal de stoppe????
Profil slettet
16-09-2010 kl. 18:46
de småting du beskriver må kunne laves for beskedne midler.
Tag og få det udbedret - og glem det.
Folk der ejer Hyundai Sonata´r virker glade for dem. Og det er mit indtryk, at det er en teknisk meget stærk bil.
Brug de 2.000 - 4.000 kr. på udbedring og "stands ulykken".
Prøv at læse de andre indlæg. Der er flere som har haft store problemer på væsentligt dyrere biler.
Tag og få det udbedret - og glem det.
Folk der ejer Hyundai Sonata´r virker glade for dem. Og det er mit indtryk, at det er en teknisk meget stærk bil.
Brug de 2.000 - 4.000 kr. på udbedring og "stands ulykken".
Prøv at læse de andre indlæg. Der er flere som har haft store problemer på væsentligt dyrere biler.
Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003
16-09-2010 kl. 19:48
Hvis du har overholdt fabrikkens foreskrifter, er forhandleren/importøren normalt kulante mht rustangreb. Har du derimod fravalgt det autoriserede system, forstår jeg afgørelsen fra Hyundai.
Held og lykke
Held og lykke