Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
12-09-2010 kl. 13:57
Hej Thomas.
Mon ikke der er lavet bremser på den bil?? Ellers lyder det lidt for utroligt!
Men kort sagt kan det godt være at bilen trænger til at få lavet bremser. De har dog været ok til syn, for et par måneder siden.
En anden ting er hvilken bil køre du selv i? Jeg har selv haft en Carina E fra 94.
Jeg var en gang ude og prøve en helt ny passat, og det var helt vildt så lidt man skulle trykke på den bremsepedal får at den bremsede kraftigt op.
Så meget af det er også hvad man er van til.
God jagt.
Mvh Flemming.
Mon ikke der er lavet bremser på den bil?? Ellers lyder det lidt for utroligt!
Men kort sagt kan det godt være at bilen trænger til at få lavet bremser. De har dog været ok til syn, for et par måneder siden.
En anden ting er hvilken bil køre du selv i? Jeg har selv haft en Carina E fra 94.
Jeg var en gang ude og prøve en helt ny passat, og det var helt vildt så lidt man skulle trykke på den bremsepedal får at den bremsede kraftigt op.
Så meget af det er også hvad man er van til.
God jagt.
Mvh Flemming.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
13-09-2010 kl. 22:27
Thomas:
Man kan ikke rigtigt sammenligne en 16 år gammel bils måde at bremse på kontra en nyere bil. Der er meget forskel.
Men lige umiddelbart tyder det kraftigt på at Kim har ret.
Men få dem skiftet hele vejen rundt, så er du sikker.
Men ellers tjek for rust i dørbunde. Der er de ikke så gode.
Men bilen er ellers uopslidelig. De kører bare, hvis du selvfølgelig husker service på bilen.
Man kan ikke rigtigt sammenligne en 16 år gammel bils måde at bremse på kontra en nyere bil. Der er meget forskel.
Men lige umiddelbart tyder det kraftigt på at Kim har ret.
Men få dem skiftet hele vejen rundt, så er du sikker.
Men ellers tjek for rust i dørbunde. Der er de ikke så gode.
Men bilen er ellers uopslidelig. De kører bare, hvis du selvfølgelig husker service på bilen.
Jan Andersen
bruger siden
15-01-2006
15-09-2010 kl. 12:54
Nye biler er jo med skive bremser både for og bag, Carina E er med tromle bremser bag, derfor skal du trykke lidt hårde for at få samme virkning. Jeg var selv ude og prøve en Kia C'eed sidste week-end og var selv forbavset over, hvor lidt man skal trykke på bremsepedalen. Carina E er en drift sikker bil. Jeg har haft min i 6,5 år og har kørt ca 200.000 km i den uden problemer. bilen har ialt kørt godt 443000 km nu.