Bilbasen Forum
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
06-09-2010 kl. 15:23
Man kan jo slet ikke forstå at ikke alle andre har "set lyset"
Tak for et godt indlæg her i forum ??
Hvad laver dog alle de mekanikere på VW-værkstederne??
Profil slettet
Profil slettet
06-09-2010 kl. 17:39
Dette indlæg blev 06-09-2010 18:40 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
06-09-2010 kl. 18:39
Hans kæreste Martin og en VW der kun har fået skiftet bremser et par gange på 500.000 km.
Jeg vil også påstå at det er et individ med uanede mængder af fritid som står bag dette indslag!
Øh - hvad betyder Troll`e" ?
Profil slettet
06-09-2010 kl. 19:16
Som i nok kan se på antallet af indlæg jeg har kontra det trådstarter har, så er der tale om at en bruger der åbenbart har et horn i siden på mig misbruger mit navn til tåbelige indlæg :o)
Det gælder ligeledes "Toyota er yt!!"-tråden.. Jeg lader dog disse tråde stå som ganske tydeligt bevis på pågældende brugers tåbelighed.
Håber i bærer over med idioten, og ikke fremover foveksler den rigtige Allan Varbo med vedkommende der misbruger mit navn!
Og til dig "Vibeke": Hvis du forestiller dig at jeg føler mig ramt af dine småligheder, så tager du fejl.. Jeg morer mig ganske fint over at du fortsat spilder din tid på et forum du i virkeligheden ikke bryder dig om ;o)
Mvh,
Allan Varbo
Dette indlæg blev 06-09-2010 19:19 redigeret af dets forfatter.
Morten H
bruger siden
03-04-2005
06-09-2010 kl. 22:25
Hun oprettede i sin tid en masse indlæg, hvor hun harcelerede mod VW, VW værksteder og ejere af VW...det blev virkelig en historie for sig og hun overskred samtlige grænser for god net-etikette, pli og meget andet.
Nu opretter hun sig som "Allan Varbo" og mange andre aliasser - og synes garanteret selv, at hun er den sjoveste person nord for Limfjorden!!
Kan bilbasen.dk dog ikke snart få lukket for adgang til bilbasen.dk fra hendes IP-adresse?? Det er efterhånden ved, at være skadeligt for bilbasen.dk som debatforum, at I ikke reagerer??
Profil slettet
Profil slettet