Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

18-08-2010 kl. 22:40

Tror heller ikke at i står særlig godt. Men prøv da lige at checke med en advokat.....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

18-08-2010 kl. 23:24

Thomas, du har ikke ret til at annulere handlen som Karsten påpeger.
Eneste mulighed er at se om sælger vil annulere af sin gode vilje. Hvis ikke så må du sætte bilen til salg og tage det som en lærestreg aldrig at overføre penge før en slutseddel er underskrevet og helst samtidigt med at du får nøgler og registreringsbevis.

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

19-08-2010 kl. 19:00

Har du overført købsummen uden at få hverken slutseddel eller bil?
Det er meget modigt/dumt. Hvis sælger er fræk beholder han både bil og penge, og du kan bruge de næste par år på at få dem tilbage.

Forsøg at lad handlen gå tilbage mod at han beholder noget af købssummen, eller hent bilen hurtigst muligt.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

20-08-2010 kl. 01:03

De gange hvor jeg har solgt bil privat via bilbasen, har køber overført/deponeret pengene til det selskab som havde pant i bilen. Har selvfølgelig mailet dokumenter frem og tilbage, og køber har førstt skrevet under når han har hentet bilen. Men jeg har forinden underskrevet mig som sælger, og når pengene er overført, får køber bil som aftalt. De købere jeg har haft, har fosøgt at tjekke mig via det selskab som havde pant i bil, og fået at vide at de intet havde at være bekymret over. Men jeg ved da godt at nogle vil forsøge at snyde eller andet. Men men så klikker det jo ligepludselig om håndled, hvis en køber anmelder en for bedrageri/tyveri i den størreles orden.

Mvh

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

21-08-2010 kl. 17:34

Ved ikke hvor mange penge det drejer sig om. Men hvis det er så tilbyd evt sælger 10% af købssummen, ellers hent bilen og så sælg den. Oplys gerne her hvilken bil og model og årgang det drejer sig om. Måske kan vi finde ud af noget hvis du bliver nødt til at hente bil.

Mvh