Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

11-08-2010 kl. 05:40

Det er rigtigt at mange dele er de samme som i Passat,Meeeen.Du får en andem og mere lækker kabine i Audi. en anden følelse af kvalitet mellem hænderne og en anden lyd der giver en bedre følelse når du kører.
Jeg selv har lige rundet 3000t med min A6 2,5 5zyl tdi fra 95 og den føles stadig meget lækker, også uden problemer overhovedet.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

11-08-2010 kl. 19:18

Hej Karsten.
Det er rigtigt at motor og gearkasse er den samme i de 2 biler, men de er ikke afstemt hinanden på samme måde.

Undervognene er måske også ens, men igen ikke opstemt ens, deraf forskellige køreegenskaber.

Interiøret er absolut ikke ens, deraf forskel på komfort.

Det er helt op til dig at mene at de 2 biler er ens bortset fra prisen, men jeg tvivler på at du nogensinde har kørt en længere tur i en Audi.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

12-08-2010 kl. 05:50

Det er da rigtigt at mange dele er de samme, og hvis det kun drejer sig om at komme fra A til B, kunne man vel ligeså godt købe en Lada.

De fleste biler har Mc Person ophæng, Bosch leverer elektronikken og 4-5 store motorfabrikker leverer motore til alverdens biler.

Du er aldrig sikker på hvem der leverer til hvem (eks ligger der en Suzuki,otor i en opel Astra, 1,7, mens 2,0 er leveret fra Fiat, men folk vil ikke bytte deres Opel for hverken Fiat eller Suzuki.

Profil slettet

Profil slettet

13-08-2010 kl. 16:51

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.