Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

27-07-2010 kl. 07:51

Kontakt FDM de kan hjælpe dig, hvis du ikke er medlem endnu, så meld dig ind idag. Du har helt klart ret til erstatning, en forhandler bør have styr på de biler han sælger, da han har adgang til div. systemer på nettet hvor han kan kontrollere stelnr. restgæld m.m.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

27-07-2010 kl. 12:09

Altså. Martin.

Nu har du jo kørt i bilen i 10 MÅNENER ??
Du må jo have været rimelig tilfreds med trækket i bilen, ellere så havde du jo opdaget det før.
Jeg har været inde på Bilpriser.dk , for at tage et eksempel.
En Cordoba årg. 2000 der har kørt 181.000 km.
Der er vurderes 16Véren til 35.100,- og 8Véren til 33.700,- der er efter min bedste overbevisning flueknepperi.
Glem alt om FDM og Advokater, men kør evt. med og tal med forhandleren stille og roligt, måske kan han lave et service gratis eller noget i den størrelsesorden.

Profil slettet

Profil slettet

27-07-2010 kl. 13:00

Det foretagende er ikke fem potter pis værd. ER du ansat i FDM siden du anbefaler alle at blive medlem?

Profil slettet

Profil slettet

27-07-2010 kl. 13:17

Næææ jeg arbejder skam ikke hos FDM, men så må du da lige fortælle mig hvem der så skal hjælpe manden uden at han kommer af med en halv bondegård ?

Henrik Pedersen er inde på noget fornuftigt, der er ikke den store forskel, så se om du ikke kan få næste service uden beregning ;-)

Profil slettet

Profil slettet

27-07-2010 kl. 23:34

Og jeg synes det er dejlig at læse et sagligt svar, på et ellers uforskammet postulat. Respekt for dig!