Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

25-07-2010 kl. 21:35

Jeg fik en tilsvarende mail fra en der kaldte sig Jeremy, som sad på en båd i nærheden af Bermuda....

Svarede lige præcis, at han kunne komme og købe bilen kontant. Så hørte jeg ikke mere fra ham... ;-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

09-08-2010 kl. 16:51

Tænk lige over at alle Jer der skriver tilbage til fup-folkene er med til at holde gryden i kog. Også selv om I ikke er interesseret. Det kan godt være at I opfatter Jeres svar tilbage til dem som morsomme eller "jeg har luret dig" agtige, men i den anden ende opfatter de det som "Der ER nogle som reagerer på vores mails"

Tavshed er det bedste våben...

Kristian S-G

Kristian S-G
bruger siden
12-03-2007

09-08-2010 kl. 17:04

Enig med Jan Nielsen, at vi er med til at holde dem i gang....

MEN...det er desværre også svært at kende skidt fra kanel...vi skulle for 2,5 år siden bruge en bil med bagsæder og stod for at sælge vores Touran 2,0 TDI 170 Highline på gule plader..
Der kom også en lettere skummel henvendelse på gebrokkent engelsk, men det mundede efter flere mail og SMS ud i han at dukkede op, og vi gik i banken. Jeg fik mine penge og han kørte glad væk i sin "nye" bil...har dog også fået nogle tydelige "scam henvendelser"...

Profil slettet

Profil slettet

09-08-2010 kl. 19:04

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.

Dette indlæg blev 09-08-2010 19:08 redigeret af dets forfatter.

Kasper F

Kasper F
bruger siden
04-06-2009

10-08-2010 kl. 11:22

Hej allesammen.

Vi har desværre oplevet nogle forsøg på svindel på det seneste - det er noget vi tager meget alvorligt og hele tiden arbejder på at få stoppet.
Skulle I en anden gang opleve lignende er I meget velkomne til at videresende den mail I har fået til info@bilbasen.dk.

På forhånd tak for jeres hjælp

Kasper, BilBasen Support