Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009
24-07-2010 kl. 10:53
Altså jeg må gå ud fra at du snakker Rs2000 motoren, altså en 2,0 med 147 hk.
Den er faktisk produceret i nogle hundrede eksemplarer.
Men det er ikke bare sådan at gøre... Du øger vognen med over 20% i effekt og derfor skal den jo synes og der skal betales afgift af omregistreringen...
Jeg ved at den originale rs2000 har skivebremser i bag, så den skal jo nok have bagbroen med for at godkendes på bremsesiden...
Det kan slet ikke svarer sig, men det er måske ikke spørgsmålet..!?
Jeg har selv haft den model du har og den kan nemt give 130-140 hk med et spjæld fra en 2,0 og måske en knast og så få det kørt ind...
Det kan laves for rimelige penge hvis man kan lidt selv og du mærker ikke de sidste 5-10 hk...
Den er faktisk produceret i nogle hundrede eksemplarer.
Men det er ikke bare sådan at gøre... Du øger vognen med over 20% i effekt og derfor skal den jo synes og der skal betales afgift af omregistreringen...
Jeg ved at den originale rs2000 har skivebremser i bag, så den skal jo nok have bagbroen med for at godkendes på bremsesiden...
Det kan slet ikke svarer sig, men det er måske ikke spørgsmålet..!?
Jeg har selv haft den model du har og den kan nemt give 130-140 hk med et spjæld fra en 2,0 og måske en knast og så få det kørt ind...
Det kan laves for rimelige penge hvis man kan lidt selv og du mærker ikke de sidste 5-10 hk...