Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Claus Bjerre

Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009

22-07-2010 kl. 20:25

Så vidt jeg er orienteret skulle fejlen omkring olieforbrug være løst med den nyere 177 HK og dermed kun være et problem med 170 hk modellen fra tidligere årgange...

Ang. valg så vil jeg også tage en 2,0 tfsi... Den er mere økonomisk, mere smidig og hvis det skulle have interesse så er den nem at hente 30-50 holdbare hk ekstra ud af den og så har du lige pludselig effekt som en 3,0 eller 3,2...
Er også ret sikker på den holder prisen bedre idet at alle går op i km/l i dag. Og så er der langt færre 2,0 end 2,4 pga at der blev kørt usandsynligt meget kampagne på 2,4eren...

Men lykke til med valget...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Claus Bjerre

Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009

23-07-2010 kl. 07:49

Du kører ned til en af de mange seriøse og dygtige tuningsfirmaer der er rundt omkring og får en chip i bilen, det tager et par timer og koster små 5000 kr. og vupti så har du 30-50 hk, hvis ikke mere fordi den jo standard kun yder 180 hk i A6 mod 200 i de fleste andre... Jeg vil tro du ender i 210 til 230 hk... Det er ganske holdbart og hvis ikke du skal kører race hver dag og behandle den som et svin, så holder det bilens levetid. Og bonus kunne være at du med et uændret kørselsmønster vil kunne hente en halv til hel km/l.

Og det er da WIN WIN...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg