Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

18-07-2010 kl. 14:41

hvis du bruger bilen til racerløb, så passer det nok meget godt med 5000 km. Men det gør du jo næppe.

Der er seriøst ugler i mosen. Hvis et sæt bremser kun kan holde 5000 km, så har de fleste biler jo alt for langt serviceinterval. De fleste biler kører jo trods alt med 15.000 eller 20.000 km interval. Det er trods alt en del mere end de 5000 du skriver om.

Jeg vil på det kraftigste anbefale at få FDM og forbrugerklagenævnet ind over denne sag. Den er så grotesk at der er nødt til at kigget på det firma. Det er jo faktisk svindel i mine øjne.

Vent med at betale til der er kigget grundigt på sagen.

Mht til de gummimancheter, er jeg lidt i tvivl. For nogle gange kan det svære svært at udskifte nogle ting uden at der kommer noget andet med. Men et eller andet sted må de vel som "professionelt" autoværksted ikke aflevere en ulovlig bil til dig efter de har rodet med bilen.

Søg råd og hjælp hos FDM og forbrugerklagenævnet. Det lyder som et firma der bør stoppes omgående.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

bruger siden
11-12-2004

18-07-2010 kl. 17:39

Skuffende af FDM, må jeg ærligt indrømme.
Selvfølgelig er det desværre rigtigt at man bør have et skriftligt tilbud. Og en klokkeklar aftale om hvad der skal laves.
Men jeg synes bare det er sørgeligt at man skal have den indgangsvinkel at værkstedet forsøger at snyde en.

Jeg ville tage endnu en samtale med værkstedet om den regning. Og gør opmærksom på at du på ingen måde vil betale for bremserne. De kan umuligt være slidte på 5000 km. Træk den så langt som overhovedet muligt. Det MÅ ikke kunne betale sig for værksteder at lave den slags numre

Profil slettet

Profil slettet

18-07-2010 kl. 23:36

FDM har jeg også dårlige erfaringer med, de vil helst slippe for at foretage sig noget, egentlig for dårligt for hvad er det så man betaler for?

Jeg ville gå til politiet da det lugter af bedrageri.