Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
01-07-2010 kl. 18:17
Jeg havde en i min nye citroen Evasion tilbage i 2002 og jeg synes kun den virkede i starten, efter noget tid synes jeg ikke at der var så varmt som i starten + at du skulle ud og tænde den hver gang, så hvis du vælger den, så køb endelig en fjernbetjening.
Mit batteri gik dødt efter ca. 12 mdr. da det kun lader 80-90% op under kørsel, det vil med tiden aflade det helt.
Jeg ville spare de ca. 19.000 kr hvis jeg var dig, der er sikkert andet som skal laves på bilen over de næste par år.
Mit batteri gik dødt efter ca. 12 mdr. da det kun lader 80-90% op under kørsel, det vil med tiden aflade det helt.
Jeg ville spare de ca. 19.000 kr hvis jeg var dig, der er sikkert andet som skal laves på bilen over de næste par år.
Emil Olsen
bruger siden
09-10-2003
01-07-2010 kl. 18:57
Har købt en til min Avensis, og det er de dummeste penge jeg nogensinde har brugt...
Med så mange små ture når du ikke at lade batteriet op. Jeg har måtte ringe til start-hjælp. Efter det brugte jeg det ikke nær så meget.
- Hvor mange biler får i virkeligheden slidt motoren op??
Med så mange små ture når du ikke at lade batteriet op. Jeg har måtte ringe til start-hjælp. Efter det brugte jeg det ikke nær så meget.
- Hvor mange biler får i virkeligheden slidt motoren op??
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
01-07-2010 kl. 23:44
Jeg havde også fyr på min mondeo. Det var altså rart at kunne komme ud til en varm bil, hvor ruderne var afdukket. Og bilen var lun. Og rigtigt lækkert når man kom ud med trætte børn til en dejlig lun bil.
Men som du skriver, så slider det på batteriet. Og du skal nok være forberedt på at du er nødt til at skifte batteri noget oftere.
Men Din motor har uden tvivl godt af at få monteret et fyr. Og formentligt kan den køre en lille smule længere på literen.
Men om du er villig til at bruge så mange penge ved jeg ikke. Men det er ikke nogen dårlig ide at få installeret Motor/kabinevarmer.
Men som du skriver, så slider det på batteriet. Og du skal nok være forberedt på at du er nødt til at skifte batteri noget oftere.
Men Din motor har uden tvivl godt af at få monteret et fyr. Og formentligt kan den køre en lille smule længere på literen.
Men om du er villig til at bruge så mange penge ved jeg ikke. Men det er ikke nogen dårlig ide at få installeret Motor/kabinevarmer.