Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

14-06-2010 kl. 19:00

Ih altså hvor er det belastende at der er nogle forhandlere der benytter sig af sådan nogle mafia-metoder.
De giver dig jo reelt ikke en jordisk chance for at vælge hvad du vil.

I mine øjne har de båret sig temmeligt forkert ad, da de jo bare tager for givet at de skal lave bilen. Amatøragtigt i mine øjne. En professionel forhandler ville kontakte dig først, for at informere dig om situationen, inden de begynder på noget.

Men om du kan kræve pengene tilbage eller noget kompensation ved jeg ikke.

Rent juridisk ved jeg ikke med sikkerhed hvordan du står. Men vil mene at du har en sag.
Men vil derfor anbefale dig at melde dig ind i FDM og benyt dig af deres juridiske afdeling. De kan uden tvivl give dig klart svar.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

14-06-2010 kl. 19:25

Hej Stine.

Det er simpelthen ikke godt nok af firmaet, det er jeg helt enig i. Om det er lovligt tvivler jeg på, under alle omstændigheder er det ikke smart kundebetjening.
Måske kan FDM hjælpe.

Held og lykke

Du skal dog være opmærksom på at hvis din bil har stået stille siden april, så er det ikke usædvanligt at bremserne sætter sig, det har ikke noget med dårlige bremser at gøre, de ruster simpelthen sammen.

bruger siden
11-12-2004

14-06-2010 kl. 20:25

Så vidt jeg ved, kan du benytte dig af deres juridiske afdeling, lige så snart du har betalt for at være medlem. Koster vist nok 620 om året.

Det er kun hvis du skal have forsikringer igennem dem at du skal have været der i et halvt år.