Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009
02-06-2010 kl. 09:23
Er det målt på boardcomputer eller over en tankning... For boardcomputeren måler jo på forskellige ting i gas og andet og er ofte meget misvisende...
Men det er ikke utænkeligt at bilen går bedre ved at snurrer lidt lettere...
Det er ihvertfald tilfældet med campingvogn ved jeg af erfaring...
Men det er ikke utænkeligt at bilen går bedre ved at snurrer lidt lettere...
Det er ihvertfald tilfældet med campingvogn ved jeg af erfaring...
Profil slettet
02-06-2010 kl. 10:36
Jeg har et hurtigt spørgsmål, hvor er køreglæde henne i denne debat ? går vi ikke alt for meget op i økonomi end bare at køre bilen som vi nu bare vil køre den ?
Nu køre jeg kun ca. 10.000 km årligt med en 1,6 benzin og jeg er sgu ligeglad med om benzinen koster 10.20 kr/l eller 11.25 kr./l.
Jeg køre ca. 100-110 km/t på motorvejen og jeg køre ikke hurtigt eller råden, men jeg går nu ikke særlig meget op i hvor langt den går på literen.
Jeg kender en som køre 45.000 km årligt i en Suzuki Grand Vitara US edition, altså en stor bil, men med massere af køreglæde :-)
Nu køre jeg kun ca. 10.000 km årligt med en 1,6 benzin og jeg er sgu ligeglad med om benzinen koster 10.20 kr/l eller 11.25 kr./l.
Jeg køre ca. 100-110 km/t på motorvejen og jeg køre ikke hurtigt eller råden, men jeg går nu ikke særlig meget op i hvor langt den går på literen.
Jeg kender en som køre 45.000 km årligt i en Suzuki Grand Vitara US edition, altså en stor bil, men med massere af køreglæde :-)