Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
31-05-2010 kl. 13:44
med de km, burde diesel være det rigtige, men det hele afhænger af dit behov.
Ved min. ca. 35-50 km næsten hver gang du starter, får du ingen problemer, men under dette kan du forvente større reps.
Benzin udg. er generelt noget billigere, og hvis du laver et simpelt regnestykke, er det tvivlsomt du sparer merprisen, til diesel udg. i bilens levetid.
Ved min. ca. 35-50 km næsten hver gang du starter, får du ingen problemer, men under dette kan du forvente større reps.
Benzin udg. er generelt noget billigere, og hvis du laver et simpelt regnestykke, er det tvivlsomt du sparer merprisen, til diesel udg. i bilens levetid.
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
03-06-2010 kl. 14:56
Du skriver, at du er bange for, at 191.000 km er for meget, men at alternativet er 1,8.
Jeg vil give dig helt ret i, at 191.000 km er meget, men hvad er problemet med 1,8?
1,8 TDCi med 125 hk kører efter min mening stort set lige så godt som 2,0 TDCi.
Kraftforskellen er minimal, og under alle omstændigheder har 1,8 TDCi rigeligt med kræfter.
Jeg vil give dig helt ret i, at 191.000 km er meget, men hvad er problemet med 1,8?
1,8 TDCi med 125 hk kører efter min mening stort set lige så godt som 2,0 TDCi.
Kraftforskellen er minimal, og under alle omstændigheder har 1,8 TDCi rigeligt med kræfter.