Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
23-05-2010 kl. 22:45
Men hvordan er pladsbehovet? For A6 er en ret stor bil med masser af plads, hvor A4 er en del mindre.
Og en anden ting er også at 140 hk i en A6 er måske lige i underkanten efter min mening.
Hvis du kunne finde en 170 hk version af A6 ville jeg nappe den. Da jeg synes at A6 er lige en tand mere lækker.
Men held og lykke med valget.
bruger siden
11-12-2004
24-05-2010 kl. 18:04
Men uanset hvordan og hvorledes, synes jeg bare det er vigtigt at hvis man vælger en så lækker bil, bør der også være en stærk motor i.
Og der er 140 hk bare for lidt til den bil. Men hvis det er rigtigt at de er opjusteret til ca 170 hk, så passer det jo væsentligt bedre sammen.
bruger siden
11-12-2004
24-05-2010 kl. 21:15
Personligt er jeg meget begejstret for A6, især som st.car. Den har faktisk bare alt det jeg godt kan lide på en bil.
Og med den der 3.0 tdi, øhh ja tak. Vil jeg gerne have... Men igen prisen... Selv lyden er sgu i orden på den.
De der Mondeo, Avensis osv med mindst mulige dieselmotorer er nok lidt for folk, der går MEGET op i prisen pr kørt km. De kører jo lidt længere på literen, men også en del mere kedelige. Og så selvfølgelig indkøbsprisen har jo også meget at sige. Vi er jo desværre ikke så heldige herhjemme når vi skal købe bil.
Mht din egen Audi, ja så er 9 km på literen ikke meget, men igen sådan er det jo lidt når man vælger en 6-benet. Jeg kørte heller ikke meget mere på literen, da jeg havde Mondeo V6. Men det giver bare en anden køreglæde... Man trækker lige lidt på smilebåndet hver gang man starter den op ikk´... det lyder jo bare godt....