Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

23-05-2010 kl. 02:12

Den nye model af Astra har fået pæne anmeldelser, men den bliver svær at få til under 240.000 kr fra ny af, hvis der bare skal være lidt udstyr.

med 15.000 km om året kan du sagtens gå efter en benzin model.

Alternativet er at finde en brugt bil.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

24-05-2010 kl. 16:49

Jeg kan godt forstå du har kig på den nye astra. Der er bare lækker, og kører ret godt skal jeg lige hilse og sige....

Mht leasing passer dit kørselsbehov jo rigtigt godt til det. Det er jo som regel de 15.000 km der er med i tilbudet. Men så er det altså ikke din egen bil, og er lidt låst.

Hvis du skal købe kommer det nok til at knibe lidt. Tror ikke du får den "rigtige" Astra for 240.000 kr, desværre.
1,4 turbo med 140 hk er nok det bedste kompromis mellem økonomi og køreglæde. Der er kræfter nok til at have det sjovt, og der er fin benzinøkonomi.

Ellers synes jeg at de forslag som Michael kom med er ganske gode.

Og Seat Leon med 1,4 tsi 122 hk er bestemt også anbefalelsesværdig. Kører rigtigt godt.

Personligt, hvis jeg havde de antal kroner at købe bil for, ville jeg kigge efter en bil der er 2-4 år gammel med måske max 60.000 km på tælleren. Primært fordi du kan få en hel del mere bil, og en anden har taget tørnen med det enorme værditab der er de først 2-3 år.

Henrik V.

Henrik V.
bruger siden
14-04-2005

24-05-2010 kl. 22:16

hvis du er til Opel, så vent en måneds tid så skulle den nye, roste Meriva være i butikken, priser fra 210. Den skulle fleksibel, børnevenlig og velkørende. Opel skulle i øvrigt mod ca. 15.000 i merpris levere noget af det bedste lys i form af hastighedsafhængig Xenon-kurvelys. Har ikke prøvet dem endnu, men FDM/motor er meget begestrejtede.
Nu ved jeg ikke hvor du bor men Opel i Horsens og Brande kører med 5 års garanti og meget fordelagtige servicekontrakter.

Profil slettet

Profil slettet

30-05-2010 kl. 20:38

Hej Rasmus,

Har været ude og prøve den nye astra idag i 1,6 ikke turbo og det er en lækker vogn og syntes også den er meget rummelig og godt udstyrs niveau.

Du får altså meget bil for pengene.