Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

18-05-2010 kl. 18:10

combi'en ser ok ud - sedan'en er en gevaldig designmæssig smutter...

men for hulen.. den kabineplads.. :-)

Dette indlæg blev 18-05-2010 19:28 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

18-05-2010 kl. 19:04

Den ER grim, det er ligesom den der satans grimme HT-terminal de byggede midt på rådhuspladsen, den var også sindssygt grim, men man vænnede sig lidt til den.

En nedgroet negl, konstant kløe i anus og byldepest kan man også vænne sig til.

Hvis du skal købe en Superb, så køb den af alle andre grunde end den er pæn.

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

18-05-2010 kl. 19:30

Superb Combi er i mine øjne en lækker bil. Den ser meget harmonisk, stilfuld og elegant. Jeg er meget begejstret for den.

Men twindoor-versionen er jeg ikke så begejstret for, men den er blevet pænere med tiden. Altså jeg har vænnet mig lidt til den.

Så Torben, hvis du køber Combiudgaven, så driller jeg dig i hvert fald ikke. For det er altså en lækker bil.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

19-05-2010 kl. 09:52

Jeg kunne ikke være mere enig, personligt syntes jeg den er grim, men jeg kunne aldrig finde på at "dømme" dig Hans, når du en dag kommer forbi i din nye Superb.

Jeg er iøvrigt lidt i samme båd, jeg kører nemlig i Citroen C5, og der er bred enighed herinde om at det er noget nær det værste man kan køre.
Det er min 3. C5 og når jeg engang får råd, så er der ikke nogen "meningsdannere" der skal forhindre at jeg køber den 4.

bruger siden
11-12-2004

19-05-2010 kl. 11:26

Er det den gamle model fabia i snakker om? Så kan jeg måske godt se hvad i mener. Men i og med at der er længere linier og flere detaljer, gør at den som Combi er ganske lækker. Enkel og stilfuld.
Den er ikke så lækker som Insignia og Mazda 6 st.car. Men bestemt ganske nydelig.

Jeg så for nogle uger siden en Sort Superb Combi der lige var sænket lidt og med 19" ruller. Og der var chrom de rette steder på bilen. Den var sgu nice at kigge på.