Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
08-05-2010 kl. 22:25
Der er nok ingen tvivl om, at der er færre fejl på en Toyota end på et VW-produkt. Men netop derfor synes jeg der er tankevækkende, at VW´s kundekreds er så trofaste som de er. Der må jo åbenbart være nogle værdier i en VW, som Toyota ikke kan imødekomme.
Profil slettet
Profil slettet
09-05-2010 kl. 22:52
Morten H
bruger siden
03-04-2005
09-05-2010 kl. 23:04
Jeg ved ikke i hvor lang tid vi har hørt på din advokeren for VW (og i særdeleshed hvor fin en bil din Passat Variant var), alt imens ikke ét eneste andet bilmærke fik et ben til jorden i din "saglige" kritik - og nu vil du have, at vi skal tage dig seriøst, når du nu pludselig lovpriser Toyota OG beder os alle holde os fra VW??
Det svarer næsten til, at en socialdemokrat er fortaler for folkeskolen :-D
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
H P
bruger siden
06-01-2004
10-05-2010 kl. 12:08
Dernæst er Totota meget dygtige til at behandle deres kunder godt, når de kommer ind med en reklamation, ikke så meget pis, den fikser vi med et smil.
Det er derfor at Toyota har så mange "ambassadører" for deres mærke, nogle af dem måske LIDT for ivrige ( Jørgen Nielsen) feks. :-)
Produktet er da også godt, men det er naivt at tro en Totoya ikke kan gå i stykker, jeg kender een hos Toyota, der ER reklamationer på deres bilen, men de ordner det bare uden vrøvl.
Profil slettet
Profil slettet