Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

08-05-2010 kl. 22:25

Og jeg synes da, at du skal skrive til bilbasen og få dem til at rette deres åbenlyse fejl. De hævder nemlig, at der er 3.576 VW-produkter til salg som er fra før 2008 - og altså over 2 år gamle. Og dette er endda kun personbilerne. :-) :-)

Der er nok ingen tvivl om, at der er færre fejl på en Toyota end på et VW-produkt. Men netop derfor synes jeg der er tankevækkende, at VW´s kundekreds er så trofaste som de er. Der må jo åbenbart være nogle værdier i en VW, som Toyota ikke kan imødekomme.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

08-05-2010 kl. 23:12

Respekt!

Profil slettet

Profil slettet

09-05-2010 kl. 22:52

Der er et gammelt ordsprog der lyder "Ingen sparker en død hund". Og når vi pjatter med Toyota er det jo med respekt for mærket. Ellers ville det jo ikke være sjovt!

Morten H

Morten H
bruger siden
03-04-2005

09-05-2010 kl. 23:04

Hvad er du da for en vendekåbe, Aage Møller??

Jeg ved ikke i hvor lang tid vi har hørt på din advokeren for VW (og i særdeleshed hvor fin en bil din Passat Variant var), alt imens ikke ét eneste andet bilmærke fik et ben til jorden i din "saglige" kritik - og nu vil du have, at vi skal tage dig seriøst, når du nu pludselig lovpriser Toyota OG beder os alle holde os fra VW??

Det svarer næsten til, at en socialdemokrat er fortaler for folkeskolen :-D

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

09-05-2010 kl. 23:41

Ja, leverpostej er sundt,....men kedeligt....

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

10-05-2010 kl. 12:08

Jeg syntes at i skal læse Jørgen H´s indlæg igen, han har så evigt ret, Toyota har været rigtig godt til at promovere driftssikkerhed, jeg kan stadig huske reklamen med: "Ingen Jylland. Ingen bistand" genialt.

Dernæst er Totota meget dygtige til at behandle deres kunder godt, når de kommer ind med en reklamation, ikke så meget pis, den fikser vi med et smil.
Det er derfor at Toyota har så mange "ambassadører" for deres mærke, nogle af dem måske LIDT for ivrige ( Jørgen Nielsen) feks. :-)

Produktet er da også godt, men det er naivt at tro en Totoya ikke kan gå i stykker, jeg kender een hos Toyota, der ER reklamationer på deres bilen, men de ordner det bare uden vrøvl.

Profil slettet

Profil slettet

10-05-2010 kl. 15:59

Er der ikke snart én der henter en voksen? ;-)

Profil slettet

Profil slettet

10-05-2010 kl. 22:29

a