Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jonas Petersen

Jonas Petersen
bruger siden
16-03-2007

23-04-2010 kl. 12:41

Fed vogn enig, men økonomisk og billig at vedligeholde ? Hvad havde du før da ? Bentley og Rolls ?

Dette indlæg blev 23-04-2010 13:49 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

24-04-2010 kl. 14:06

Citat:

"Den mest økonomiske og billig at vedligeholde bil jeg har haft gennem mit lange "billiv", super dejlig og stilren. Fåes ikke bedre."

Citat slut:

V8 4,2 liter og nypris ca 1000.000 kr ?
IKke ligefrem økonomisk og billig at vedligeholde.Kvalitet meget svingende og at reppe på en luxusbil som Jaguar eller lignende er ALDRIG billigt :-)

Er den til salg ? :-)

Dette indlæg blev 24-04-2010 14:17 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

26-04-2010 kl. 23:19

Citat:
Næh den er ikke til salg pt, måske om et års tid, kvalitet MW som nr. 13. benzinøkonomi er yderst rimelig, og på de 136 t. km har der kun været en håndkremse der har skulle repareres. Citat Slut

Jamen det er først nu , da du har passeret de 136.000 km reparationerne kommer. Så nu kan du ikke nøjes med at få finjusteret håndbremsen :-)

En person der har råd til en bil der koster ca. en million , er som regel fuldstændig ligeglad med benzinøkonomien.

Jeg kunne godt finde på at købe din bil om et års tid , men ville da aldrig tænke på hvor langt/kort den går på literen.Hvis man har de bekymringer køber man da en Kia diesel eller lignende... En "JAG" er en lækker bil , men billig i anskaffelse/reparation bliver den aldrig.. ( skutte nemt det lille ord "reparation) sikkert stavet forkert LOL

Dette indlæg blev 26-04-2010 23:21 redigeret af dets forfatter.