Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

21-04-2010 kl. 14:21

Jeg vil egentlig give dig ret.
Audi's kabiner er ikke specielt pæne - faktisk er de ret kedelige.
Men de føles lækre, da materialekvaliteten er lækker.

En lækker kabine finder man efter min mening nærmere i f.eks. Passat CC, Opel Insignia eller Honda Accord, hvor de nærmest omklamrer føreren.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

21-04-2010 kl. 15:28

Jeg synes nu også at Audi generelt er ganske gode til kabinerne. Det er som det skal være. Men dermed ikke sagt at det er det bedste.
Jeg synes f.eks at kabinen i Skoda superb og Opel Insignia/Astra er endnu mere lækker end i den A3 der er billede af i denne tråd.
Men jeg synes at Audi for det meste er dygtige til at vælge nogle gode materialer.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

21-04-2010 kl. 15:42

..og for lige af følge op på ovennævnte citat og fremhæve hvor fuldstændig latterlig den anmeldelse er:

"En rar følelse af eksklusiv kvalitet, millimeter-nøjagtigt paskram, hvor speederen aldrig sætter sig fast, og praktisk anvendelighed går op i en højere enhed med prestige og økonomi.

Den ser ud-, kører- og føles som en bil i prestigeklassen. Selv om den gamle femtrins gearkasse er manuel, så skifter den næsten selv."

Det er jo ikke en seriøs anmeldelse af en bil, men blot en Audi reklame skjult som artikel.
Tag jer sammen Ekstra Bladet !!

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

21-04-2010 kl. 22:18

Alle bil blade, top gear m.m har rost Audi for deres kabine herefter er det blevet en sandhed - det siger nok mere om læserne end om de personer der skriver anmeldelserne.

Jeg oplever dog deres design som lækkert og tidløst og ikke mindst, en brugt Audi med 5 år og 150.000 km kan se ud som ny indeni.

Profil slettet

Profil slettet

22-04-2010 kl. 16:35

Nu er det jo ikke en R8 / A5 / A6 / A8 eller Audi RS model de viser fotos af. Ret dyre biler må man sige. Nej billederne er af en skrabet "husmandsmodel" Audi 1,6 eller sådan noget. Ikke at prisen er skrabet , nej nej :-) Men tag et kig på en dyr Audi , så ser kabinen ret anderledes ud...Læder / Recaro , you name it..

Dette indlæg blev 22-04-2010 16:36 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

23-04-2010 kl. 12:39

Citat: " dag kl. 12:13 af H F
Forskellen er nøgtern set ikke pengene værd, takket være vores danske afgifter... " Citat slut.

Altså hvad er pengene værd og hvad er ikke ? Er et gammelt frimærke måske 400.000kr værd ? Eller en gammel Ford T ?
Nøgternt set , ER det vel meget forskelligt fra person til person hvor meget / lidt en ting er værd... At du så ikke synes det er det værd , ja det er så en anden ting... GO`WEEKEND

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

23-04-2010 kl. 13:57

hvor speederen aldrig sætter sig fast.
Gad vide om det er en hentydning?
Audi har været foran de fleste i mange år mht. kabiner, hvilket måske booster følelsen af kvalitet hos diverse motorjournalister, idet der er en forventning om en lækker kabine i gode materialer og knapper osv. er velplaceret. Det plejer nu også at holde stik.

Profil slettet

Profil slettet

24-04-2010 kl. 07:51

HF:
Du vil være mere lykkelig i Danmark. Du undgår den tyske grammatik :-)