Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

12-04-2010 kl. 19:03

Den er svær at vurdere, når vi ikke kender aftalen. Men men, som udgangspunkt kan en indgået salgsslutseddel ikke annulleres, hverken af sælger eller køber.
I kan risikere dommen "at handle i ond tro" og derved annulleres handlen, altså ingen handel.
Jeg vil mener at den oprindelige byttesum er gældende men bevisførelse er jo afgørende, og derved salgsslutsedlen der er underskrevet af begge parter.
Jeg forudsætter at de personer i har talt med i forretninger har prokura til at indgå handler, og at chefen ledelsmæssigt har en udfordring.
Held og lykke
Vh
Ejner

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

12-04-2010 kl. 19:09

Jeg ville bare accepter af forhandleren har annulleret og komme vidre, du kan sikkert godt få en erstatning, men gider du "slås" med dem ? kom vidre og find den bil du vil have et andet sted.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

12-04-2010 kl. 21:19

Hej Jimmy.

TOTALT amatøragtigt, både af sælger og indehaver, jeg er normalt modstander af at man hænger folk og forretninger ud på nettet, men i dette tilfælde mener jeg at du bør gøre det.

Brug ikke mere tid på sådan en forretning, ud over at advare andre.

Jacob Harritz Poulsen

Jacob Harritz Poulsen
bruger siden
05-02-2004

12-04-2010 kl. 22:12

Spørg FDM, men jeg er temlig sikker på forhandleren hænger på den. Det er intet forkert i at du har snakket med to forskellige sælgere, eks. hvis ham den første har været optaget eller haft fri mv. - det er sgu op til bilhuset at have styr på deres folk, tilbud og kunder osv. Med mindre du har snydt dem, på en eller anden snedig vis...

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

13-04-2010 kl. 12:52

Juridisk kan din aftale ikke annuleres - punktum.
Men som andre er inde på - vurder selv om du vil tage kampen.