Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

09-04-2010 kl. 16:23

En smede kampange som skal ødelægge Toyota`s ry i USA og få flere til at købe amr. biler igen. Det er fusk det hele.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

09-04-2010 kl. 17:34

Det undrer mig så lidt at der i forbindelse med denne sag, stadig er nogen der ikke mener det er spændende at køre Toyota... Det kan man undre sig lidt over... ;-)

Jeg ville dog ikke være bleg for at købe en Toyota. Dog aldrig en Prius, for den er altså for kikset til min smag.

Leon Bjerregaard

Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005

09-04-2010 kl. 22:04

JA, BOYKOT DA TOYOTA /LEXUS for altid, det der undre mig mest er at det faktisk kun er i GUDS EGET land man hører, og så et par stykker i Norge /DK,der er problemer, se ulykker med dødelig udgang er altid en katastrofe uanset hvilket bilmærke det drejer sig om, men HVAD med Europa, Tyskland Frankrig OSV. Spanien, Italien der kører mig bekendt utallige Toyota/Lexus rundt uden de store problemer.
Nu kommer jeg til at tænke på( se det er farligt, altså det at tænke) og vil nok fremprovokere en en hæftig debat på denne side ,men lige frem det at kører køre en HETZ mod et bestemt bilmærke er nok ikke særlig smart for hvem ved hvem bliver den næste EUROPÆDISKR/KOREANSKE,ELLER ikke Amerikanske mærke der får en sag på halsen der fra.
Amerikansk bilindustri er på RØVEN, og hvad jeg sådan fornemmer, skal der vel findes en syndebuk, næste gang bliver det måske VW/Audi el. andre.
PS. nu må i undskylde hvis der er for mange stavefelj gik ud af skolen i 1971( så bær over med mig) der skal være plads til alle på denne side, UANSET HVAD MAN KØRER I
Rigtig god Week-end
Leon

Profil slettet

Profil slettet

11-04-2010 kl. 13:11

Du kører sikkert VW siden du kan komme med så useriøse udtalelser.

Har du også en forklaring på hvorfor det ikke er sket andre steder end i USA ? jeg tror ikke på den fejl der er sket i Norge.

Profil slettet

Profil slettet

11-04-2010 kl. 17:02

@ kasper s

Havde du ikke en Toyota Aygo på et tidspunkt ? det havde jeg også, jeg kører idag også skoda octavia :-)

Sjovt for meget vi har til fælles....hehe

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

14-04-2010 kl. 09:35

..men denne gang tager Toyota i det mindste straks konsekvensen.
http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1329189.ece

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

14-04-2010 kl. 10:04

I 80erne hacde AUDI et lignende problem, der nær havde kostet mærket livet i USA.
Biler accelerede når føren ville bremse, dengang var motorstyringen ikke så fintfølende, og det viste sig også at det var førerfejl, hvor man ramte både bremseog speederpedal samtidig.
AUDI ændrede på afstanden af pedalerne og det koste kassen i reklame og PR arbejde, med de kom da ud af problemerne til sidst.
Så måske Toyota skulle tage at ringe til AUDI og få lidt hjælp.

Profil slettet

Profil slettet

14-07-2010 kl. 17:56

Hvad sagde jeg

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1377178.ece

Det var / er naturligvis en menneskelig fejl og ikke en teknisk fejl.