Bilbasen Forum
Indlæg slettet
jens serup
bruger siden
12-02-2006
04-04-2010 kl. 14:29
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat-biler/BMW-Z3-1,8-Roadster_ID18770.htm
En BMW Z3 fra -97 til 24.500,- kørt 77.560 km. !
Tekst: sælgers beskrivelse: Airbags, ABS, nysynet, 3-dørs, benzinBMW Z3 1,8 Roadster EZ 04/1997 af 3. hånd. Elektriske vinduer, elektr.Spiegel, ZV, ABS, airbags, hvide baglygter, tåge, CD, 5-trins, Læder med opvarmede sæder læder Sort. 8x17 letmetalfælge med 225/45R17 nye, ny bagrude
Da jeg så spurgte til den lave pris fik jeg dette vrøvl retur:
Hej,
Tak for din e-mail og jeg vil gerne undskylde for mit forsinkede besvarelse. Jeg vil forsøge at svare klart på alle dine spørgsmål. Først vil jeg gerne nævne, at bilen er beliggende i Spanien (Valencia). Bilen er købt fra Danemark mens jeg arbejdede der som programmør i et software firma i 1 år. Nu har jeg vendt tilbage i Spanien, fordi de arbejder kontrakt udløb. Jeg ønsker ikke at beholde bilen i Spanien, fordi de afgifter på forsikringer er meget dyre. Bilen vil blive solgt med alle originale dokumenter som bevis for registrering i Dannish, TUEV (teknisk kontrol) og anden (miljø-kontrol) er gyldigt indtil 05,2011. Den kommer også med 2 originale vigtigste nøgler.
Jeg er den anden ejer af det. Jeg kan forsikre Dem bilen ser ud og fungerer perfekt, aldrig blive involveret i ulykker eller skader (tjenesten bog kan bekræfte det). I tilfælde af at du er interesseret i at købe det så tøv ikke med at kontakte mig.
Jeg venter dit svar.
tak
Har lissom ikke haft lyst til at foretage mig yderligere...
mvh jens
Kasper F
bruger siden
04-06-2009
07-04-2010 kl. 07:10
TAk for jeres indlæg - det er helt korrekt at der her er tale om svindel.
Disse annoncer er overført fra dba.dk, hvorfor de for nuværende ikke kan anmeldes - det arbejdes der på.
I mellemtiden må I meget gerne maile på info@bilbasen.dk med et link til de annoncer I finder mistænkelige - så skal vi nok ta' os af dem derfra.
Vi tager svindel meget alvorligt hos os og afsætter mange resourcer på at udelukke disse fra sitet.
På forhånd tak for jeres hjælp!
Kasper, BilBasen support
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
07-04-2010 kl. 08:58
Hvorfor laver I ikke et lilleprogram som dagligt scanner nye annoncer og lister de annoncer hvor bilen er markant billig. I har jo i forvejen en mekanisme som estimerer prisen på værdien af brugernes registrerede biler. I fanger selvfølgelig ikke alt, men bliver mindre afhængig af indrapportering af mistænkelige emner fra brugerne.
Kasper F
bruger siden
04-06-2009
07-04-2010 kl. 09:09
Det er netop også et af de tiltag vi kigger nærmere på..
Men ellers tak for tippet.
Mvh Kasper, BilBasen support