Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
21-03-2010 kl. 21:03
Hmm nej tror jeg ikke i gør. men tænk lige over denne her.....ny 316d med 2 liters diesel motor 115hk (leasing pris 3600,-pr mdr.
mvh
mvh
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
22-03-2010 kl. 13:41
Mht pladsen i en 1-serie bimmer, så tror jeg at i kommer til at fortryde sådan et 1-serie.
Husk på at når jeres børn sidder deromme, så er deres ben jo ikke nede på gulvet. De sidder med let bukkede ben og deres fodsåler rammer ind i ryglænet på forsæderne. Det er ikke ligefrem optimalt for jeres børn.
Jeg ville i hvert fald ikke gøre det, hvis jeg var jer.
Jeg ville nok hellere hoppe på en større bil, men måske knapt så attraktivt mærke.
Da jeg havde en Mondeo st.car der skulle sælges kom en gut ud og kiggede på den. Han var netop blevet far til deres første, og havde netop konstateret at hans BMW 1-serie altså var for lille. Og han havde ikke haft den særligt lang tid. Han skaulle bruge noget større.
Hvad med noget Mondeo, Insignia, Mazda 6 eller lign i stedet for?
Husk på at når jeres børn sidder deromme, så er deres ben jo ikke nede på gulvet. De sidder med let bukkede ben og deres fodsåler rammer ind i ryglænet på forsæderne. Det er ikke ligefrem optimalt for jeres børn.
Jeg ville i hvert fald ikke gøre det, hvis jeg var jer.
Jeg ville nok hellere hoppe på en større bil, men måske knapt så attraktivt mærke.
Da jeg havde en Mondeo st.car der skulle sælges kom en gut ud og kiggede på den. Han var netop blevet far til deres første, og havde netop konstateret at hans BMW 1-serie altså var for lille. Og han havde ikke haft den særligt lang tid. Han skaulle bruge noget større.
Hvad med noget Mondeo, Insignia, Mazda 6 eller lign i stedet for?