Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
18-03-2010 kl. 08:53
Jeg vil sige, ingen af dem.
Tjek istedet Chevrolet Spark.
Den koster fra kun 86.000 kr for en helt ny, og så er den endda væsentlig flottere designet end de to andre - ikke mindst i kabinen.
Hvad du vælger, er selvfølgelig helt op til dig selv. Du skal jo først og fremmest føle dig tilpas i bilen.
Men du bør i det mindste prøve en Chevrolet Spark, før du beslutter dig.
Tjek evt. også Fiat Panda, som også giver meget bil for lidt penge.
Tjek istedet Chevrolet Spark.
Den koster fra kun 86.000 kr for en helt ny, og så er den endda væsentlig flottere designet end de to andre - ikke mindst i kabinen.
Hvad du vælger, er selvfølgelig helt op til dig selv. Du skal jo først og fremmest føle dig tilpas i bilen.
Men du bør i det mindste prøve en Chevrolet Spark, før du beslutter dig.
Tjek evt. også Fiat Panda, som også giver meget bil for lidt penge.
Profil slettet
18-03-2010 kl. 16:20
vil jeg hævde, at man vælger denne størrelse bil hovedsageligt af økonomiske grunde.
Derfor vil jeg ligeledes anbefale i10´rn.
5 års garanti er altså ret flot og selv om designet ikke er mig, må jeg konstatere at der var god plads til både min kammerat og jeg i bilen, selv om vi begge er omkring 190 cm og vejer på den "mandige" side af 80 kg.
FDM havde begge biler med i en test og i10´rn er noget mere rummelig end Toyotaen.
Men der er vist noget med, at det er nogle elendige standarddæk der sidder på i10. Prøv at handle dig frem til nogle bedre 14-tommer frem for de 13-tommer som er monteret på bilen.
Gid du må blive glad for din bil:-)
Derfor vil jeg ligeledes anbefale i10´rn.
5 års garanti er altså ret flot og selv om designet ikke er mig, må jeg konstatere at der var god plads til både min kammerat og jeg i bilen, selv om vi begge er omkring 190 cm og vejer på den "mandige" side af 80 kg.
FDM havde begge biler med i en test og i10´rn er noget mere rummelig end Toyotaen.
Men der er vist noget med, at det er nogle elendige standarddæk der sidder på i10. Prøv at handle dig frem til nogle bedre 14-tommer frem for de 13-tommer som er monteret på bilen.
Gid du må blive glad for din bil:-)