Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
16-03-2010 kl. 23:48
Lige umiddelbart tror jeg du kan finde et eksemplar i tyskland der nok er pænere og bedre serviceret og nok har mere udstyr. Jeg tror dog ikke du sparer det helt store. Men hvis det er en bil du skal have i nogle år, kan det jo nok betale sig at ofre lidt benarbejde her når du skal have den.
Måske kan du evt købe et "kedeligt" eksemplar herhjemme, bare den er flot i lakken og fungerer mekanisk godt. Men med ikke så meget udstyr. Og så kan du jo evt få monteret alt det udstyr du vil, når den er købt. Der er jo masser af muligheder med sådan en Passat.
Jeg har i hvert fald kendskab til et firma der er bedst til VAG-bilerne og deres ekstraudstyr.
Måske kan du evt købe et "kedeligt" eksemplar herhjemme, bare den er flot i lakken og fungerer mekanisk godt. Men med ikke så meget udstyr. Og så kan du jo evt få monteret alt det udstyr du vil, når den er købt. Der er jo masser af muligheder med sådan en Passat.
Jeg har i hvert fald kendskab til et firma der er bedst til VAG-bilerne og deres ekstraudstyr.
Dette indlæg blev 16-03-2010 23:52 redigeret af dets forfatter.