Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
16-03-2010 kl. 22:10
Ja nu kommer den nye 5'er jo til salg fra ca 20 marts.....Du kan måske se lidt lys forude, og anlægge en betragtning der hedder, vent en 3-4 år og køb så en af de brugte, der så mindst har smidt halvdelen af nyvognsprisen. Men kan da sagtens se det ville være dejligt at kunne få en sådan nu. Men alt til sin tid. Men de er nu stadig meget fine selvom de bliver en 3-5år. Vil tro at du måske om et halvt til et års tid vil kunne lease en 520d-523i til omkring 6-6500kr
Mvh
Mvh
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
16-03-2010 kl. 23:45
Uh. Den nye 5´er er altså bare for lækker. Den er meget tæt på det perfekte efter min mening. Der måtte også gerne stå sådan en i min indkørsel.
Jeg synes den minder om en 3´er-serie der er hevet i i begge ender og så finpudset en del. For den er i mine øjne vanvittigt lækker.
Og så var der også lige billeder af st.car udgaven her i går. Den var også fantastisk at kigge på. Lækker lækker bil...
Jeg synes den minder om en 3´er-serie der er hevet i i begge ender og så finpudset en del. For den er i mine øjne vanvittigt lækker.
Og så var der også lige billeder af st.car udgaven her i går. Den var også fantastisk at kigge på. Lækker lækker bil...