Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
14-03-2010 kl. 17:51
Hold da op en masse øregas i disse indlæg. Folk der snakker om justerbar camber osv osv...
Tilbage til emnet. Du skal have løsnet styrekuglen, bærekuglen, trækakslen(der skal møtrikken løsnes, og trækakslen bagud, hvis den sidder urokkeligt fast kan man få en aftrækker til det) og de 2 bolte der holder spindlen. Derudover er der hjulføleren, der plejer jeg at pille stikket af ude i motorrummet, i stedet for at pille den af spindlen(da den kan knække)... Så skal navet presses ud, låseringen af, lejet ud - og så tilbage igen...
Posen med fedt skal du ikke bruge til noget...
Tilbage til emnet. Du skal have løsnet styrekuglen, bærekuglen, trækakslen(der skal møtrikken løsnes, og trækakslen bagud, hvis den sidder urokkeligt fast kan man få en aftrækker til det) og de 2 bolte der holder spindlen. Derudover er der hjulføleren, der plejer jeg at pille stikket af ude i motorrummet, i stedet for at pille den af spindlen(da den kan knække)... Så skal navet presses ud, låseringen af, lejet ud - og så tilbage igen...
Posen med fedt skal du ikke bruge til noget...
Profil slettet
14-03-2010 kl. 22:08
Jamen du har et tilfælde at en rigtig træls opgave... På arbejde har vi en aftrækker der bliver spændt op i navet, hjulboltene, og så en stor "skrue-dorn" der presser på trækakslen. Så på med 3/4" luftnøglen, så flyver det af... Jeg har endnu ikke prøvet en hvor det ikke kan skilles ad på den måde, men det er noget værre molboarbejde...