Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

27-02-2010 kl. 22:44

Jeg ville også lige umiddelbart vente.
De par tusinde en anden bil vil koste jer ekstra om måneden nu kunne i jo evt lægge til side så i har en del ekstra til i skal have den rette bil.

En anden ting er at hvis det først er aktuelt om ca 2 år at i for alvor skal bruge den. Så ville det nok være meget godt at se på alle de nye modeller der kommer. Det kunne jo være der var en der tiltalte jer endnu mere og var billigere.

Mht Touran synes jeg dog også den er noget trist og kedelig at se på.
Men der er faktisk ganske okay plads på bagsædet og bagi. Så den er uden tvivl praktisk nok. Dog ville man med lethed kunne finde et alternativ der er mere praktisk og pænere at se på, som f.eks Ford S-max.

En tredie ting. Hvorfor finder i ikke en st.car i stedet for. De er billigere at købe. De kører bedre og koster langt mindre.
F.eks. den nye Skoda Superb st.car. Den er lækker og flot og kæmpe stor. Og med et fint motorudvalg.
VW Passat st.car, Ford Mondeo, Opel Insignia, Mazda 6, Toyota Avensis osv Alle ret pæne biler der er bygget til en familie.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

06-03-2010 kl. 20:37

Hvis man overvejer en Touran, synes jeg man burde kigge forbi en C-Max fra ford...

Profil slettet

Profil slettet

17-03-2010 kl. 23:36

Hej Laura,

Hvis du skal skifte bil må du love mig at prøve Nissan Qashqai der er lige kommet en opdateret version af denne kæmpe succes så snyd ikke dig selv for en prøve tur køre fremragende. både 1,5 dci og 2,0 benzin

Mvh Thomas