Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003
26-02-2010 kl. 09:39
Forvent ikke bilerne bliver yderligere nedsat, der findes altid afvigelser, i nuværende udbud, priserne har generelt fundet niveaut. Der annonceres privat ejede perler, og de sælges til prisen. Det er ikke salgsstedet der er afgørende. Garanti problematikken er altid til debat, biler med fornuftigt KM tal, 1-7 år gamle, dokumenteret service, er erfaringsmæssigt i god stand, og kan straks tages i brug.
Hvis du vil købe billigst skal du tage på auktion, så sparer du.
Det eneste du mister, hvis du betaler for meget for en god bil, er trods alt kun penge. Hvis du derimod køber for billigt og varen ikke lever op til forventningen mister du meget mere.
Mange hilsner
Ejner
Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004
26-02-2010 kl. 13:15
Tag gerne billeder af bilen,som også viser eventuelle buler eller rust,så køber ved hvad det er han kommer for at se på.
Selvfølgelig skal du også fremhæve det gode ved bilen,men frem for alt vær ÆRLIG.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
26-02-2010 kl. 23:28
Det var i maj jeg fik solgt min bil. Det tog også 6 mdr. Så tålmodighed er meget vigtigt.
Prisen du sælger for er selvfølgelig nødt til at ligge noget under forhandlerpris. Men prissæt den i annoncen meget tæt på forhandlerpris. For folk skambyder alligevel.
Men som andre har skrevet. Få taget nogle ordentlige billeder, så man kan se bilen Både ude og inde. Selvfølgelig efter en seriøs rengøring.
Men tålmodighed er nok nøgleordet.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
27-02-2010 kl. 17:05
Honda tog 3 uger at sælge og c-max godt 1 uge
Sidst rettet: 27/2-10
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
27-02-2010 kl. 22:53
Det skal selvfølgelig med. Det fremgik ikke at mit indlæg.
Dog vil jeg foreslå at finde en smertegrænse, hvor du bare ikke kan/vil gå længere ned. For mange folk byder hurtigt 30-40.000 kr under hvad den er sat til.
Jan.: Man er altså også nødt til at have lidt is i maven. Og have lidt tålmodighed. Det fik jeg da 15.000 kr ekstra ud af til sidst.