Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
21-02-2010 kl. 17:42
Du skal vælge diesel og hvis du kan nøjes med 5 dørs, så vælg sådan en, da den har samme størrelse som st.car. udgaven.
Du spare nemt 20.000 kr ved at vælge en 5 dørs og den er sikkert også en tand mere velholdt, da den sikkert ikke har været brugt som børnecontainer.
Octavia har få fejl og dem der er, er i småtings afdelingen, det er fejl på styrtøjet, sporing og fejl på kølersystemet.
Du spare nemt 20.000 kr ved at vælge en 5 dørs og den er sikkert også en tand mere velholdt, da den sikkert ikke har været brugt som børnecontainer.
Octavia har få fejl og dem der er, er i småtings afdelingen, det er fejl på styrtøjet, sporing og fejl på kølersystemet.
Profil slettet
21-02-2010 kl. 19:46
1.6 benzin motor skal du holde dig fra, jeg har en og den er såååååååååååå langsom, men den kørekomforten er vel den samme som de andre motorvaianter ?
Jeg ville også gå efter en 1.4 tsi hvis du vælger benzin.
Skal det være Octavia ? da der er tilbud på fabia lige nu og der kan du få en ny i forhold til en lettere brugt Octavia.
Jeg ville også gå efter en 1.4 tsi hvis du vælger benzin.
Skal det være Octavia ? da der er tilbud på fabia lige nu og der kan du få en ny i forhold til en lettere brugt Octavia.