Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

20-01-2010 kl. 22:12

hej

Hvid er en modefarve og det vil betyde noget for prisen hvis det ikke er moderne om 4 år... Men gensalgsprisen på så billig en bil vil ikke blive påvirket meget.

Ps. køb en Aygo eller Fox istedet. De holder prisen meget bedre og så er det ikke en kia....:-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Tvorup Træholt

Christian Tvorup Træholt
bruger siden
13-06-2003

20-01-2010 kl. 22:27

Hej Christina,

det er svært at vide hvad markedet efterspørger om 4år. De sikre farver er stort set altid sølv og sort, men omvendt ville det også være ret kedeligt, hvis alle valgte de farver:) Jeg synes personligt at hvid klæder mange biler og ville ikke have nogen betænkeligheder ved at købe en hvid hvis jeg skulle handle bil i dag.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

21-01-2010 kl. 10:05

Hej Christina.

for %##"¤¤&%" da osse :-)

Du skal da købe den farve du selv bedst kan lide, kunne du finde på at købe en, for dig, grim farve bare fordi gensalgsprisen MÅSKE om 4 år er 700,- højere ???

Profil slettet

Profil slettet

21-01-2010 kl. 15:52

En bil i den prisklasse og størrelsen har farven altså virkelig ikke meget at sige om 3-4 år, så køb du den bare roligt i den farve du har lyst til.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

08-03-2010 kl. 09:44

Den hvide bil er sikkert en anelse mindre værd om 4 år end en grå eller sort. Men jeg tror helt sikkert ikke, at den hvide er 4500 kr mindre værd. Dermed bliver hvid den billigste løsning set over perionden, så hvis det også er den farve, som du bedste kan lide, så skal du da absolut vælge den.