Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jacob Harritz Poulsen

Jacob Harritz Poulsen
bruger siden
05-02-2004

15-01-2010 kl. 09:47

Køb den du bedst kan lide, begge er rigtig gode biler.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

15-01-2010 kl. 19:40

Passer nu ikke at A-klassen har tolv år på bagen, den nuværende (anden) generation (W169) blev introduceret i 2004... Kan sagtens være at den står overfor et facelift, men udskiftet bliver den formentlig ikke indenfor de nærmeste par år..

Profil slettet

Profil slettet

16-01-2010 kl. 16:43

Anbefaler du VW !?!?!
En MB er måske trods alt das Oberdeutcher og dermed endnu mere væmmelsesfremkaldende hos dig end VW ;-)

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

17-01-2010 kl. 13:22

MB A klasse diesel med 82 hk er meget sløv, men udoverdet syntes jeg det er en dejlig bil. Jeg ville vælge denne model hvis købet skal handle om ergonomi fremfor performance.

Golf Diesel har fået nye commonrail motor og larmer nu ikke mere som en traktor. Designet syntes jeg ikke om men den er lækker i kabinen.
Jeg kunne aldrig forestille mig at købe en Golf... den er ganske enkelt for dyr og der findes billigere løsninger.
Jeg interesser mig ikke for prestigen ved at køre et "inmærke" jeg vælger primært efter garanti, økonomi også ergonomi.

Jeg har ikke ejet en VW eller en MB så jeg kan ikke bidrage med noget omkring service hos forhandlerne - men min erfaring er at det er individuelt hvordan det opleves.