Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

06-01-2010 kl. 17:18

Chevrolet har da en elendig hjemmeside har jeg lige fundet ud af, når man går ind på prisliste er den stort set bare tom, det er sku da useriøst som importør.

Er en epica udgået som model eller hvad, for den er slet ikke nævnt på prislisten, men du kan godt bestille en brochure på den.

Tja, bare det at man nærmest tage en navneændring på et mærke fordi danskerne ikke ville købe det i det oprindelige navn pga af kvalitet siger i min verden bare lidt. Kender ikke noget til garanti, værksteder eller service, men hvis du er heldig står der måske noget på hjemmesiden om det, hvis de altså har husket at udfylde det.

Selve bilen kører ok, men heller ikke mere end det. Du skal ikke spænde noget tungt efter den, for det kan den ikke klare. Den er egentlig ok veludstyret, så det er ok. Design er jo en smagssag. Jeg kender kun til 2 personer der har haft bilen og de var begge enige, den har et kæmpe værditab, da der ikke er nogen der tror på at produktet holde som brugtbil, dette fik de begge af vide af autoriseret forhandler, så det er i min verden grund nok til, ikke at købe bilen.

Jeg synes i prisklassen den ligge i, at der er mange andre biler, som jeg nok ville kigge på i stedet for, men det er jo så min mening kombineret med bekendtes erfaringer.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg