Bilbasen Forum
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
01-01-2010 kl. 11:49
Jeg kan altså ikke forstå at du bekymrer dig om den ekstraafgift der MÅSKE kommer på 1.000,- pr. år for dieselbiler uden partikelfilter.
Hvordan kan 1.000,- ødelægge et bilbudget ??
Sådan som jeg ser det, vil det vært vanvittigt hvis du ikke vælger diesel igen.
God jagt.
Claus Bjerre
bruger siden
15-12-2009
01-01-2010 kl. 13:03
Du får ingenting for en brugt bil, sådan er det bare i øjeblikket...
Men ang. bilvalget kan jeg godt anbefale kia eller hyundai... Også deres diesel... De er ikke superspændende og lækre inden i, men alt fungere og de er ganske gode til at lave holbare motorer...
Men kig dig godt for... Der er store besparelser på mange biler i øjeblikket og hvorvidt den er nem at komme af med engang når du ikke vil have den mere, ja det er uvist...
Michael N
bruger siden
06-04-2005
02-01-2010 kl. 10:42
Hyundai Sonata står overfor et model skifte og har sat priserne ned på deres nuværende model.
Jeg tror dog du vil opleve større pristqb på disse Koreaner.
Jeg har selv 2 x Kia og har ikke oplevet tekniske problemer med disse.
Du skal klart vælge en diesel hvis du tager en Magentis eller Sonata det er en dejlig stærk motor.
Design er ingen af modellernes stærke sider og køre dynamiske er de heller ikke - men da du netop kommer fra et comfort orienteret mærke som Citroen tror jeg ikke du vil opleve det som et problem.
Af de 2 biler ville jeg tage en Sonata crdi men du er tæt på at have råd til en Skoda Superb det ville jeg overveje.
Alternativt kunne en Mazda 6 st.car overvejes