Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

26-11-2009 kl. 21:30

Ja det er helt normalt at den lækker oile.....husk nu på at konen sikkert også bruger bilen til skov og strand, plus uvejssomt terræn (blink)

Er du sikker på at det ikke er konen der drypper ???? (b)

Sidst rettet: 26/11-09

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-11-2009 kl. 22:55

Ud fra din hustrus opførsel kunne noget tyde på du ikke har udstyret i orden. Sælg den olielækkende riskoger og køb en vw så slipper du for mere bøvl for tysk kram skal aldrig på værksted.

Profil slettet

Profil slettet

27-11-2009 kl. 09:04

Et VAG produkt ruster ikke, er uopslideligt og bare kører og kører uden problemer af nogen art. Opstår der en sjælden gang komplikationer står SMC parat med landest bedste og billigste kundeservice. Du vil føle dig som kongen af Danmark hos SMC og i din vw. Ha en god weekend! :-)

Tommy Skov

Tommy Skov
bruger siden
12-01-2006

27-11-2009 kl. 22:31

God værkstedshumor, skift du både Toyota og kone og anskaf dig en Nissan;O))

Sidst rettet: 27/11-09

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

29-11-2009 kl. 14:15

Det var godt nok ironi på meget højt plan.... For pokker det var sjovt....

Profil slettet

Profil slettet

29-11-2009 kl. 20:36

I det mindste på et højere plan end dine formuleringsevner:

http://www.bilbasen.dk/Experts/ExpertProfile.aspx?Id=58

Hvori består i øvrigt din "viden udover det sædvanlige" ????

Profil slettet

Profil slettet

29-11-2009 kl. 20:45

Lækker den stadig - jeg mener bilen ikke konen ????

bruger siden
11-12-2004

29-11-2009 kl. 21:56

Nåh der blev du vist fornærmet. Så det var altså IKKE ironisk ment.
Okay. Men din påstand om at der aldrig er bøvl med VW, ville svare til det samme som hvis jeg påstod at en BMW M5 er en gammel sløv møgspand.
Du må meget undskylde, men jeg ved ikke hvem du tror du kan narre? Nok ikke så mange herinde.
VW er et udemærket tysk mærke hvor der er lagt stor vægt på dynamik og køreglæde. Og det er der uden tvivl i en VW. Det vil jeg ikke afvise. Men de er altså bare ikke på japserniveau mht driftsikkerhed.
Og jeg kender 3 Passatejere/freaks og de har i hvert fald ikke været problemfri. Men de er MEGET glade for deres biler, selv om de har haft nogle problemer. Den ene har f.eks ofret 27.000 på værkstedsbesøg i år på hans Passat. Kunne snildt have kostet 6000 kr mere hvis den havde været forbi et VW-værksted for at få rettet sidste kedelige fejl.

Så jeg vil sige at jeg er da glad på dine vegne hvis du er glad for din VW. Men vil du så også være ærlig når der kommer bøvl med den?

MHT min bilpaneldeltagelse kan du jo kontakte bilbasen og høre hvordan det foregik.
Husk dog på en ting. Hvis man har meget stor interesse for noget kan man lære ufatteligt meget. Det må du da give mig ret i?

Profil slettet

Profil slettet

29-11-2009 kl. 22:28

"Den ene har f.eks ofret 27.000 på værkstedsbesøg i år på hans Passat"

Den sørøverhistorie må du længere ud på landet med !!!!

Du mener vel 270 kroner ????

Forstår ikke hvorfor du overhovedet skal skrive nedsættende om vw - alle "eksperter" i dette land er jo helt enige om at det er verdens bedste bilmærke !!!! Du ville uden tvivl selv købe en hvis du havde råd !!!!

Måske du ikke ved så meget som du tror ????

http://www.denstoredanske.dk/Info/Vejledning_til_eksperter

bruger siden
11-12-2004

29-11-2009 kl. 22:52

Nu er jeg ikke lille. Jeg skriver ordet lille det kun til dig, for dit profil er det. Så jeg vil frabede den nedladende tone. TAK

Hvorfor tror du ikke på de 27.000 kr? Hvorfor i alverden skulle jeg finde på noget så underligt. Sådan helt ærligt?

I øvrigt taler jeg ikke nedsættende om VW. Som du kunne læse før. Jeg sætter det bare heller ikke på en piedestal som du tilsyneladende gør.
Jeg er måske nok bare mere realistisk.

Jeg er altså nødt til at spørge dig om noget.
Hvordan kan det være at uanset hvad andre mener, så mener du bare at VW slår alt? Jeg kan dog sagtens forstå at du er glad for din bil! Men alligevel. Jeg har bestemt også været meget glad for nogle af de biler jeg har haft. Og de har virkelig ikke svigtet. Men det er biler. Alle biler bliver slidt og nogle har flere fejl end andre. Men ingen mærker er fejlfri. Ej heller VW og Toyota. Men jeg har da trods alt kendt til svaghederne på de forskellige biler, og været velvidende om at der kan opstå problemer.
Men er det et eller andet med at det ville være trist at indrømme at man har betalt ekstra for noget, som reelt ikke er det mere værd? Det er nok heller ikke det nemmeste.

Profil slettet

Profil slettet

30-11-2009 kl. 00:29

Du er vist en meget fintfølende grafiker? Selv om du er "moderator" på Bilbasen behøver du vel ikke tage dig selv så højtideligt? At kalde dig for en bilekspert er fuldstændig latterligt - blot fordi du læser en artikel her og der samt kører lidt ræs "på autobahn" i en Carina. Sans for humor/ironi besidder du heller ikke og dit ordforråd overgås nemt af min yngste søn på 5 år:

http://www.bilbasen.dk/Experts/ExpertProfile.aspx?Id=58

For at skære det ud i pap - det har du åbenbart brug for:

http://www.fri.dk/bil/jaguar-og-buick-overhaler-lexus-i-kvalitetstest

http://www.bt.dk/biler/japanske-biler-er-suveraene

http://www.fyens.dk/article/371092:Bil--baad--camping--Kia-biler-med-kvalitet-kravler-op-ad-rangstigen

bruger siden
11-12-2004

30-11-2009 kl. 11:16

Mit ordforråd fejler nu ikke noget. Det er ganske fint. Og hvis din søn på 5 har bedre ordforråd er det imponerende....
Jeg har ikke selv kaldt mig bilexpert. Jeg er Bilpaneldeltager.
Jeg er sammen med en del andre blevet udvalgt til den tjans på baggrund af en test på paratviden om biler. Og jeg må jo åbentbart vide noget om biler, uanset hvad du mener.

I øvrigt er jeg fuldstændig ligeglad med hvad du mener om mig. Jeg ved bedre end du gør.

bruger siden
11-12-2004

30-11-2009 kl. 11:49

Tak for de links. Der var nu ikke noget synderligt overraskende.

Profil slettet

Profil slettet

30-11-2009 kl. 16:43

Expert er en butik. Du og Martin mener vel ekspert ????

Ironi betyder i denne tråd at jeg skriver det modsatte af hvad jeg mener - håbede der ville falde en tiøre hos dig og Martin efter de 4 links om "kvaliteten" på vw´s biler men ak nej i fatter stadig ikke en brik.

http://www.leksikon.org/art.php?n=1233

Profil slettet

Profil slettet

30-11-2009 kl. 17:54

I så fald kan dit liv ikke indeholde megen glæde !!!!

Tillader mig at mene du og Martin ikke tilhører den mest intelligente del af befolkningen. Håber i begge må få en nudansk ordbog i julegave.

bruger siden
11-12-2004

30-11-2009 kl. 17:55

Du skal da ikke undskylde noget som helst.... den joke er da meget sjov uanset mærke.... har set den nogle gange før...

bruger siden
11-12-2004

30-11-2009 kl. 18:00

Jeg troede du var direkte klar til den lukkede.... og de der links egentligt bare viste at du måske ikke var helt så kvik....
Det fik man nemlig meget hurtigt indtryk af....