Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
21-11-2009 kl. 14:03
Jonas Petersen
bruger siden
16-03-2007
21-11-2009 kl. 14:59
Profil slettet
21-11-2009 kl. 15:44
Men vi har lidt andre tider nu, med hensyn til salg og økonomi. Men rigtigt at mange sætter deres bil til en alt for høj pris. Har selv en til salg på bilbasen. En fin en af slagsen, og til en yderest fair pris, men får mange mails med bud om 25000 under. Ved ikke om private mennesker ikke rigtigt tør handle privat, men noget tyder på det. Solgte i sommers en næsten ny honda jazz her på bilbasen til et ægte par i 60'erne, de var også lidt bekymrede, og jeg blev tjekket på alle måder. Men de fik en rigtig god oplevelse. Bilen var endda finansieret, og de skulle indbetale inden de kunne få bilen. Det gjorde de og fik leveret bilen på fyn, de kom selv fra sjælland, og jeg fra jylland, så de var meget glade, men de fik så også den bil de drømte om i farve og udstyr, og til en rigtig god pris. Men indrømmet, tror ikke alle kan se hvad der er en god pris, de vil hellere se om de kan "stjæle" det. Men chancen for at de ikke får lige den bil er jo så ekstra stor. Kan se på min statistik på bilbassen at over 330 har kigget på bilen i denne uge, men får bud 25000 under. ja det var lidt fra den virkelige verden.
Ps. Vil lige nævne for god ordensskyld, at jeg ikke er handler, og ikke har tjent, men sat en del til på mine bilskift....Så bare kald mig skør
Mvh
Sidst rettet: 21/11-09
Profil slettet
28-11-2009 kl. 13:11
Sælg bilen privat og sæt den 5.000 kr under de andre med samme årgang og km tal.
Når du så sælger bilen, så undlad at sælge vinterdækkene med hvis du har dem, dem kan du sælge bagefter og måske tjene ca. 1500 kr mere.