Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

19-11-2009 kl. 10:35

Så er man da ikke for klog...hehe

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

19-11-2009 kl. 12:38

Tør ikke købe en brugt vw - saltvand eller ej.

Håber for ejeren han er klog nok til en gang umiddelbar bilvask med undervognsskyl men det er vel næppe sandsynligt?

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

19-11-2009 kl. 13:26

Er bilen overhovedet til salg?
Ellers er det da lidt underligt at hænge en tilfældig person ud med registreringsnummer på et offentligt forum.
Manden kan vel behandle sin bil, som han har lyst til.
Det kommer da vist ikke andre ved.

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

19-11-2009 kl. 16:57

yes, det var det tråden hed ;-) syns nok jeg kunne genkende Hr. Nilsens store skræk ang biler der har fået vand !

Hr Nielsen De glemte et register over hvem der skraber is af frontruden med en for hård skraber, dette er dog umiddlebart til at se ved køb, men det ville være letter med et register man kunne slå op i ! GGGGG

Profil slettet

Profil slettet

21-11-2009 kl. 17:11

Ja man kan se tingene fra forskellig side, MEN man hænger jo som sådan ingen ud, når de har været hængt ud af pressen mv, det er fuldt legalt......Og om man vil eller kan bruge det til noget må man jo selv afgøre. Men et er da sikkert, manden med den nye golf er da ikke for kvik. Og nej jeg ville squ da ikke købe denne bil, nu når jeg ved hvad den har været udsat for, idet dette saltvand vil trænge ind alle steder hvor man ikke troede det var muligt, er jo ikke som at køre på en saltet vej eller lign. Saltet sprøjter helt sikkert op i motorrum og ind i alle samlinger, som i visse tilfælde ikke er helt så tætte som de burde være. Men rart at vide hvis bilen skulle komme til salg, skulle nu ikke undre mig at den gør.....

Mvh