Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
11-11-2009 kl. 10:06
men bortset fra det, så er det da rart at vide at man får noget ekstra for alle de ekstra penge, man giver for en Audi eller BMW.. bare synd at prisforskellen bliver heelt horribel, når afgifterne er betalt..
Vh Anders
....og der er åbenbart altid plads til endnu en "æv bæv min meningsmåling kan banke din meningsmåling" tråd på bilbasen.. ;-)
H P
bruger siden
06-01-2004
11-11-2009 kl. 10:07
Mener du at FDM "skjuler" når Toyota klarer sig dårligt, eller hvad ?
Kvalitet er jo en svær størrelse at måle, feks, så de undersøgelser der tager udgangspunkt i antallet af fejl ved syn, de har ,efter min overbevisning, den fejl at billige biler altid vil klare sig dårligt !
Hvorfor det?, jo de kunder der køber en billig koreansk bil feks, de er nok også lidt nærige med service og reperationer, hvorimod den kunde der køber en Mercedes til 750.000,- glædeligt overholder alle service hos Mercedes, og alene derfor har sådan en bil FÆRRE fejl ved et syn.
Profil slettet
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
11-11-2009 kl. 10:31
Men hatten må til gengæld af for Honda. Det er sku imponerende. Men det kommer vel egentlig ikke bag på nogen, at Honda laver god kvalitet.
Måske man skulle overveje Honda næste gang? Ikke alene holder deres biler, men de kører også godt, ser godt ud, og føles lækre. Jeg synes bare desværre ikke helt, at de har en bil i deres sortiment, som rammer mit behov, nu hvor de har droppet Stream og Shuttle.