Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

11-11-2009 kl. 10:06

Ved godt at det er en æressag for dig at "drille" toyota-ejere - fred være med det - jeg kører heller ikke toyota.. jeg kører (helt håbløse, utilregnelige, osv...) citroën

men bortset fra det, så er det da rart at vide at man får noget ekstra for alle de ekstra penge, man giver for en Audi eller BMW.. bare synd at prisforskellen bliver heelt horribel, når afgifterne er betalt..

Vh Anders

....og der er åbenbart altid plads til endnu en "æv bæv min meningsmåling kan banke din meningsmåling" tråd på bilbasen.. ;-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

11-11-2009 kl. 10:07

Jeg forstår ikke helt din pointe ??

Mener du at FDM "skjuler" når Toyota klarer sig dårligt, eller hvad ?

Kvalitet er jo en svær størrelse at måle, feks, så de undersøgelser der tager udgangspunkt i antallet af fejl ved syn, de har ,efter min overbevisning, den fejl at billige biler altid vil klare sig dårligt !

Hvorfor det?, jo de kunder der køber en billig koreansk bil feks, de er nok også lidt nærige med service og reperationer, hvorimod den kunde der køber en Mercedes til 750.000,- glædeligt overholder alle service hos Mercedes, og alene derfor har sådan en bil FÆRRE fejl ved et syn.

Profil slettet

Profil slettet

11-11-2009 kl. 10:07

kender ikke Totyota... er det et nyt kinesisk mærke? :)

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

11-11-2009 kl. 10:31

Man kan vel næppe kalde Audi for kvalitet, bare fordi de får en enkelt model ind på en 6. plads i denne analyse.

Men hatten må til gengæld af for Honda. Det er sku imponerende. Men det kommer vel egentlig ikke bag på nogen, at Honda laver god kvalitet.

Måske man skulle overveje Honda næste gang? Ikke alene holder deres biler, men de kører også godt, ser godt ud, og føles lækre. Jeg synes bare desværre ikke helt, at de har en bil i deres sortiment, som rammer mit behov, nu hvor de har droppet Stream og Shuttle.